Cautare




, Contributor

Cariere |
|

Care este noul management al companiei Monsanto România

Monsanto România anunţă schimbarea structurii de management la nivel local începând cu 1 septembrie 2015, ca urmare a performanţelor obţinute de-a lungul timpului de membrii echipei. Astfel,  trei dintre aceștia au preluat noi funcţii de conducere: Cosmin Chioreanu a fost numit director general pentru Ungaria, Croaţia şi Serbia, Octavian Chihaia a preluat funcţia de director general pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, iar Daniel Stanciu este noul director de marketing şi strategie pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.
agricultura

Principalele obiective ale lui Cosmin Chioreanu în noua poziţie sunt dezvoltarea business-ului, atât la nivel strategic, cât şi operaţional, precum şi consolidarea poziţiei companiei ca lider în industria soluţiilor agricole inovatoare în Ungaria, Croaţia şi Serbia.

Cosmin Chioreanu s-a alăturat echipei Monsanto în România începând cu luna august 2007, ca director regional de vânzări, coordonând echipa de vânzări din vestul ţării şi contribuind în mod activ la dezvoltarea afacerii în regiune.

În august 2010 el a fost numit director marketing pentru România şi Bulgaria, având un rol esenţial în dezvoltarea abordării de marketing care a facut ca Monsanto să devină, în rândul fermierilor, una dintre principalele companii în producerea, procesarea şi comercializarea de seminţe certificate.

Începând cu iulie 2013, Cosmin Chioreanu a deţinut funcţia de director general pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. De profesie inginer agronom, el a absolvit U.S.A.M.V.B. Timişoara, şi deţine doctoratul în managementul culturii de porumb.

Odată cu preluarea noului său rol de director general pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, Octavian Chihaia va continua atât dezvoltarea şi implementarea strategiei Monsanto cât şi extinderea operaţiunilor companiei în zonă. El face parte din echipa Monsanto România din aprilie 2007, deţinând funcţii de conducere în departamentele de vânzări şi marketing.

Octavian Chihaia a absolvit Facultatea de Agricultură din cadrul Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Bucureşti şi deţine o diplomă de master în Management şi Dezvoltare Rurală în cadrul aceleiaşi instituții.

Daniel Stanciu a preluat funcţia de director de marketing şi strategie pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova de la Octavian Chihaia şi va coordona activităţile de marketing, strategie şi dezvoltarea reţelelor de distribuţie din zona de sud-est a Europei. De-a lungul timpului, el a ocupat diverse poziţii în importante companii agricole din ţară, iar în noiembrie 2014 s-a alăturat echipei Monsanto România.

Daniel Stanciu este absolvent al Facultăţii de Agricultură din cadrul U.S.A.M.V. Bucureşti şi al Facultăţii de Marketing din cadrul A.S.E.

În România, Monsanto activează din anul 1998, având în prezent peste 150 de angajaţi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii