Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Cardurile cadou Orhideea Spa au înregistrat o creștere de 35% în 2015

Din totalul de 50.000 de clienți care au ajuns la Orhideea Spa în 2015, 5% au cumpărat cel puțin un card cadou, astfel, fiind comercializate peste 2.500 de carduri cadou în 2015, în creștere cu 35% față de anul precedent.
orhideea spa

Luna decembrie a reprezentat o perioadă de vârf pentru cardurile cadou, întregistrându-se o creștere de peste 20% față de perioada similară a anului precedent.

„Față de anul 2014, am constatat o creștere de 35% la vânzarea de carduri cadou. Acest lucru se datorează și faptului că am avut o cerere din ce în ce mai mare pentru segmentul corporate, pe lângă cererile de zi cu zi”, a declarat Roxana Vișan, director Orhideea Spa.

VEZI ȘI: ORHIDEEA RESIDENCE & SPA ÎȘI COMPENSEAZĂ EMISIILE DE CO2

Prețul mediu al unui card cadou, valabil pentru o singură persoană, este de 250 lei. Printre cele mai căutate pachete de relaxare incluse pe cardurile cadou se numară: Frozen Fever (pentru el) – 265 lei, Choco Mint Mousse – 300 lei, Winter Treasures (facial) – 340 lei, Moments in time (pentru cuplu) – 450 lei și Spa Romance (pentru cuplu) – 500 lei.

În 2015, cardurile cadou au fost cumpărate atât de femei, cât și de bărbați, în proporții egale, iar rata lor de folosință a fost în proporție de 65% pentru femei și 35% pentru bărbați. Vânzările medii de carduri cadou sunt de 250 de carduri/lună, iar în lunile cele mai căutate, precum februarie, martie, aprilie și decembrie, luni cu sărbători, numărul acestora atinge 400 de carduri cadou/ lună.

VEZI ȘI: TOATE DRUMURILE DUC LA SPA

O altă perioadă de vârf pentru cardurile cadou o reprezintă Valentine’s Day care înregistrează în 2016 o creștere de 20% față de perioada similară a anului trecut. Pachetele puse la dispoziția clienților sunt atât individuale, cât și create special pentru cupluri, precum Together Happy, Together in Love sau Romantic Chocolate Break. Prețul mediu al unui astfel de pachet este de 450 lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii