Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Cappy se relansează

Gama_de_sucuri_din_fructe_Cappy.jpg
Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy care face parte din portofoliul companiei Coca-Cola s-a relansat din luna februarie a acestui an. 

Astfel, atât ambalajul cât şi o parte din arome au fost schimbate. Cappy trece de la ambalajul de carton la sticlă PET de 1 litru, iar aromele disponibile sunt portocale, mere, piersici, roșii și pere.

Eticheta a a fost modificată şi ea, are dimensiuni mai mari, pentru o mai bună vizibilitate a informațiilor relevante pentru consumatori.

„Inovaţia a fost întotdeauna cheia succesului pentru Cappy. Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăţi portofoliul de produse Cappy, în ceea ce privește caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerinţele unei pieţe în continuă mişcare și dezvoltarea de arome noi și savuroase care satisfac chiar şi cei mai pretenţioşi consumatori. Ce nu s-a schimbat este calitatea produselor noastre şi preocuparea constantă de a veni în întâmpinarea cerințelor consumatorilor și clienților noștri. Noua gamă Cappy completează portofoliul companiei Coca-Cola şi îi consolidează poziţia pe piaţa de băuturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Drăgan, Marketing Activation Manager Juices România & Moldova, Coca-Cola România.   

Noua gamă va fi disponibilă la nivel național, în marile lanțuri de magazine, dar și în locațiile din comerțul tradițional. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii