Toate cele cinci televiziuni private de știri – Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1 TV și Digi24 – la care se adaugă și canalul public TVR 1 au avut programe rezervat marelui eveniment din SUA.
Audiențele acestora au fost foarte reduse, interesul fiind scăzut din cauza diferenței de fus orar. (Românii chiar nu aveau de ce să se ducă a doua zi la serviciu cu ochii cârpiți de somn din cauza lui Trump și Clinton!)
Dacă în intervalul orar 22:00 – 02:00, Antena 3 și România TV au reușit să obțină câte un punct de rating, 1,28%, respectiv 1,25%, după acest interval ratingurile celor șase televiziuni nu s-au ridicat peste un punct de audiență. (La aceste ore până și reclamele TV dorm!)
Astfel, în intervalul orar 02:00 – 07:00, televiziunile au înregistrat următoarele ratinguri naționale: 0,85% – Antena 3, 0,48% – România TV, 0,25% – Realitatea TV, 0,22 – B1 TV, și 0,2% – Digi24, 0,13 – TVR 1.
Pentru toate programele de știri din această noapte, profilul telespectatorilor pentru cele șase televiziuni, care au urmărit cel puțin 20 de minute consecutive pe oricare stație, în intervalul 22:00 – 07:00, arată că cei mai interesați de alegerile americane au fost persoanele cu vârste de peste 65 de ani: 40,6%. (Este firesc, pensionarii dorm mai puțin!) Telespectatorii tineri nu au fost prezenți în sondaje (18 – 24 de ani), mai mult ca singur că au stat pe Facebook!
De altfel, 69% dintre telespectatorii care au urmărit aceste programe au vârste de peste 55 de ani.
Telespectatorii cu studii superioare au fost în proporție de 33%, în timp cei cu studii medii au avut o cotă de 50,7%.
Bărbații au fost mai interesați de aceste alegeri (nocturne) decât femeile: 55,8%, respectiv 44,2%.