Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Campanie Pepsi: „Acum sunt pe +”

pepsi.JPG
De-a lungul timpului, Pepsi și-a obișnuit consumatorii cu inovații curajoase, iar acum adaptează local platforma globală Live for now, printr-o nouă linie pentru piața din România. 

Platforma „Acum sunt pe +” beneficiază de o campanie integrată de comunicare, ce are ca personaje principale patru tineri care-și spun povestea pe coloana sonoră creată de DeMoga Music, special pentru Pepsi.

„Este o campanie care porneşte de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare şi consum. Modul în care am construit comunicarea îi are în centru pe  tinerii care vor să trăiască clipa, să fie îndrăgostiți, să fie cu gașca, să se distreze la petreceri cu prietenii. De aici până la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decât un pas, și 250 ml extra în sticlele Pepsi”, explică Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.

Adriana Nestoriuc mai spune că „prin noile sticle Pepsi am reușit să găsim măsura potrivită pentru fiecare moment de consum al zilei, răspunzând unor nevoi concrete ale tinerilor. Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplănuite, la după-amieze liniștite, de la zile alături de persoana iubită, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alături de tine”.

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii