Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Campanie de imagine pentru MedLife, realizată de Jazz

Noua campanie de imagine pentru MedLife, creată de agenția Jazz, urmărește să demonstreze că furnizorul privat de servicii medicale este o companie la care românii pot apela când își doresc să fie bine tratați.
Captura MedLife

Campania se adresează celor care își doresc să fie tratati cu respect în țara lor și să nu fie nevoiți să plece în străinătate pentru servicii de calitate.

Campania constă într-o serie de spoturi TV, unul generic și trei care acoperă zone- cheie din sistemul medical Medlife: chirurgia, imagistică și laborator și pediatrie. Un spot radio și o serie de printuri completează campania în locațiile MedLife.

Vezi AICI spotul MedLife!

„Campania este un manifest pe care MedLife – ca lider în domeniu – îl lansează pentru o Românie sănătoasă: pentru că investim permanent în facilități, în medici și în tehnologie de ultimă generație”, a declarat Simona Iliescu, director de marketing MedLife.

La rândul său, Irina Pencea, Partener si Strategy Director la Jazz, a spus: „Provocarea noastră a fost să balansăm raționalul – faptele, cifrele, amploarea sistemului, cu emoția – demersul și viziunea de a oferi servicii medicale ca la carte românilor care își doresc să fie bine tratați în țara lor”.

Echipa din partea MedLife: Simona Iliescu – Marketing Director, Oana Safta – Marketing Specialist și Diana Grosu – Marketing Specialist.

Echipa Jazz: Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Mircea Tara – Junior Copywriter, Raluca Matei – Art Director, Valentin Suciu – Creative Partner, Irina Pencea – Partner, Georgiana Neacșu – Account Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii