Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Campania „Tadaaam GigaWeekend”, realizată de Leo Burnett România pentru Telekom, a câștigat Grand EFFIE 2016

Marele premiu, trofeul Grand EFFIE, a fost cȃştigat de agenţia Leo Burnett & Target pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom România, ȋn cadrul celei de-a 13-a ediţii Romanian EFFIE Awards.
panda-about

În total, 12 agenţii şi companii au obţinut 32 de trofee, incluzȃnd un Grand EFFIE, cinci trofee de aur, nouă de argint şi 17 de bronz. Festivitatea de premiere a avut loc pe 22 septembrie, la Muzeul Național de Artă, și a fost prezentată de Andreea Esca.

Agențiile care au obținut premii au fost: CAP, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, McCann Worldgroup România, Orange România, Publicis România & Nurun și Webstyler.

Juriul a fost condus de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish EFFIE Committee  & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, şi a avut o componentă de 90 de persoane din top management în companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic.

Au fost evaluate, din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse și depășite, în total 88 de campanii, rămânând 49 de finaliste în cea de-a doua rundă de jurizare.

Paweł Tyszkiewicz a spus: „Am fost onorat să fiu invitat să particip la prima ediție EFFIE România care aduce cu ea modificări substanțiale: un nou formular pentru prezentarea cazurilor, un nou proces de evaluare și, în cele din urmă, dar și cel mai important aspect, un nou tip de interacțiune a membrilor juriului, prin introducerea dezbaterilor moderate. Modul în care fiecare grup de membri ai juriului a fost compus (cu reprezentanți din publicitate, marketing, cercetare, cadre universitare), selecția fiecărui membru – era nevoie de experiență și deschidere către discuții mature, oneste – toate acestea au dus la dezbateri foarte profunde, pline de insight-uri. Menținerea acestei direcții și dezvoltarea procedurii începută anul acesta vă va aduce campanii și mai bune și mai eficiente în viitor, deoarece discuțiile în care fiecare își impărtășește opinia sinceră și pertinentă reprezintă punctul de plecare al unei industrii ambițioase și competitive de marketing”.

Agenţia Leo Burnett & Target, cȃştigătorul Grand EFFIE, a mai obţinut ȋncă patru premii: Gold ȋn categoria Telecommunications, Silver in Engaged Communities și Bronze în Brand Experience pentru aceeași campanie, Telekom – Tadaaam GigaWeekend, şi încă un Bronze pentru Bergenbier Football (Alcoholic beverages – Beers).

CITEȘTE: IA-ȚI PASTILA, CU DRAG!

McCann Worldgroup România a obținut în total 12 trofee: Gold EFFIE la Sustained Success pentru Doncafé – Billions of moments, National Institute for Blood & Untold – Pay with blood (câte un Silver în GoodWorks EFFIE – Non – Profit și Media Innovation), Vodafone – Raymond and the Romanian Immigrants (Silver ȋn Engaged Communities), Neumarkt – For Proper Men (Silver – Alcoholic beverages – Beers), American Bites (Silver în Retail), Amigo – Real energy, not just words (două Bronze EFFIE în Non-alcoholic beverages & Renaissance), KFC – Duetos (Bronze EFFIE în Retail), Fakation (Bronze EFFIE – Brand Experience), Pizza Hut – No Keyboard (Bronze EFFIE – Retail) și Vodafone – Hai Simona! (Bronze EFFIE – Telecommunications),

Publicis România a câștigat cinci trofee EFFIE la ediția de anul acesta: un Gold EFFIE pentru ACR – Google Streetview test în categoria Others, trei trofee pentru Shop like a Jedi – Carrefour (câte un Bronze EFFIE în Retail, Shopper Marketing și Brand Experience), semnat de Nurun, și eMag- Shop anytime, anywhere (Bronze – Retail).

GMP Advertising a obținut un Gold EFFIE pentru campania FRF – The Reconquered Stadium, înscrisă la Engaged Communities, un Silver în Telecommunications pentru Telekom – Christmas designed by kids și un Bronze EFFIE în Shopper Marketing pentru Şerif la relaxare – Ciucaș.

Gold EFFIE a câștigat și agenția Jazz, la GoodWorks EFFIE – Non – Profit pentru Stop the massacre, save our songbirds (Natura 2000 NGO Coalition).

Brandurile ale căror campanii au fost câștigătoare sunt: ACR, Amigo, Bergenbier, Burn, Carrefour, Ciucaș, Dacia Logan Prestige, Doncafé, eMAG, Federația Română de Fotbal, Grolsch, ING Bank, KFC, National Institute for Blood & Untold, Natura 2000 NGO Coalition, Neumarkt, Orange, Pizza Hut, Telekom și Vodafone.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA.

Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii