FacebookTwitterLinkedIn

În cadrul campaniei „Print beautifies our life” au fost înscrise 114 execuţii din 62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din nouă ţări: Bulgaria, Costa Rica, Croaţia, Germania, Norvegia, Portugalia, Spania, Republica Moldova şi România.

Campania „Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor din întreaga lume. Acestea au înscris un print sau o serie de printuri care susţin într-o manieră creativă mesajul campaniei.

Juriul a fost format din Michael Weinzettl, Editor-in-chief „Lürzers Archive”, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director Dieckertschmidt, Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director Mortierbrigade, Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director la JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives la Fred & Farid.

Juriul a considerat a considerat că cele opt campanii au redat cel mai bine mesajul provocării „Print beautifies our life”.

Vezi aici lucrările premiate!

Lucrările câştigătoare vor fi publicate în media internaţionale şi incluse în expoziţii itinerante în cadrul festivalurilor de profil.

Partenerii media care s-au alăturat campaniei: Lürzer’s Archive, El Publicista, Kreativ, Igloo, Decât o Revistă, Zeppelin, BIZ , România Liberă, Academia Caţavencu, Metropotam, Institute, the Magazine.

Campania este susţinută de Grolsch, Pepsi şi DDB România.

Lucrările căștigătoare sunt:

  • „There is a David Beckham for every woman”, campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising
  • „Clown”, campania „Freedom”, realizată de Next Advertising-România
  • „Giftwrap”, semnată de Casa Imago-Republica Moldova
  • „Fly pack”, campania „Better on paper”, realizată de Publicis Bucharest
  • „Guinness”, campania „From product to brand”, semnată de Mercury 360-România
  • „It works”, semnată de Fletcher Agency-Spania
  • „Flexible”, campania „I am!”, semnată de AdVenture-România„
  • „Frînculescu”, campania “Print not dead”, realizată de Publicis Bucharest.