Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Opinii |
|

Campania mea promoțională (ca un șpriț de vară)

Pentru că vacanța abia a început și valurile de promoții și tombole lovesc puternic în portofelele consumatorilor români, m-am gândit să fac și eu o campanie specifică. O campanie de capul meu.
Petre_Barbu.jpg

Campania promoțională „Primul an de marketing” este organizată de subsemnatul Petre Barbu, senior editor la revista „Forbes România” și autorul cărții „Primul an de marketing”, apărută la Editura Integral, în anul 2019.

  • Durata campaniei

Campania se va desfășura din prezent și până o să decidă autorul cărții „Primul an de marketing”, mai pe românește: până o să aibă chef autorul.

  • Desfășurarea campaniei

Campania „Primul an de marketing” este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul României, pe planeta Pământ și în toată galaxia care este monitorizată de navetele spațiale lansate de NASA.

  • Produsele campaniei

Produsul participant la campanie este volumul „Primul an de marketing”, de Petre Barbu. Sunt admise numai exemplarele autorizate și cumpărate de la editură. Sunt excluse PDF-urile volumului sau alte furăciuni de pe internet.

  • Publicul-țintă al campaniei

Campania vizează toată industria de comunicare din România: publicitate, PR, media, marketing – reprezentată de manageri, PR-iști, lucrători în agenții de publicitate, directori, acționari și patroni de agenții, angajați ai departamentelor de marketing, freelanceri, proaspăt concediați, pensionari, analiști de media și alți băgători de seamă ai industriei.

  • Mecanismul campaniei

Autorul cărții „Primul an de marketing”, Petre Barbu, se angajează ca pe durata campaniei să vorbească cu publicul-țintă precizat în Articolul 4 al Regulamentului prezentei campanii (față în față, telefonic și prin alte mijloace de comunicare în masă) numai în următoarele situații:

  1. Solicitantul care vrea să vorbească cu Petre Barbu trebuie să fi cumpărat volumul „Primul an de marketing”.
  2. Solicitantul care vrea să vorbească cu Petre Barbu trebuie să fi citit volumul „Primul an de marketing”.

În această situație, solicitantul trebuie să-i prezinte autorului:

i) Bonul fiscal sau factura prin care se dovedește achiziția cărții.

ii) Să răspundă verbal sau în scris la două întrebări referitoare la carte (pentru a dovedi că a citit-o). Întrebări ușoare. 

După îndeplinirea acestor referințe, respectivul solicitant își va primi premiul: va putea să vorbească cu autorul, adică să-i expună problema pentru care dorește să-l abordeze. Dar asta nu înseamnă că problema va fi rezolvată în interesul solicitantului.

Dacă nu sunt îndeplinite cele două referințe, i) și ii), potențialul interlocutor nu este eligibil conversației cu PB.

Chiar dacă interlocutorul va aborda diverse teme – „Ce mai faci?”, „Crezi că azi va ploua?”, „Se califică FCSB în grupele Europa League?”, PB va refuza categoric să dialogheze.

Campania promoțională „Primul an de marketing” se va încheia, fără premii sau exemplare gratuite, când va avea chef autorul (am mai spus asta, dar e bine să repetăm!)

Lectură plăcută!

Petre Barbu

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii