
Programul Antena 3 a avut o audiență medie de 173.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (1,65% rating, all day), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența este cu 5.000 de persoane mai mică decât în februarie și cu 28.000 mai redusă decât în prima lună a anului.
Antena 3 are o poziție dominantă pe segmentul televiziunilor de știri. La mare distanță de lider se află România TV, cu o audiență medie de 73.000 de persoane la nivel urban (0,7% rating, all day). România TV este canalul de știri care a suferit cea mai mare pierdere de audiență față de luna precedentă: 13.000 de orășeni.
B1 TV a pierdut în luna martie 6.000 de telespectatori la nivel urban, ajungând la o audiență medie de 65.000 de persoane pe minut (0,62% rating, all day).
Audiența canalului Realitatea TV continuă să se degradeze încet, în fiecare lună. În martie, televiziunea a mai pierdut 6.000 de telespectatori, astfel că audiența medie a fost de 49.000 de orășeni pe minut (0,47% rating, all day). În ianuarie, avea o medie de 66.000 de telespectatori.
După cum se vede, campania furibundă a stației Realitatea TV împotriva sistemului de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media și girat de Asociația Română de Măsurare a Audienței, n-a stârnit interesul telespectatorilor și n-a umflat ratingul. (În ciuda „miilor de apeluri” din partea telespectatorilor primite de realizatorul Rareș Bogdan pe telefonul său mobil!)
În urmă cu un an, Realitatea TV avea la nivel urban o audiență medie lunară de 72.000 de telespectatori pe minut (all day). Și tot Kantar Media îi măsura audiența.