Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Campania „Biblioteca Digitală Vodafone”, mai întâi apreciată de „Forbes România”, apoi premiată la Cannes

Biblioteca-digitala-Vodafone.jpg
Campania „Biblioteca Digitală Vodafone”, realizată de McCann-Erickson și Universal McCann pentru Vodafone, a câștigat trei trofee la recentul festival de publicitate de la Cannes.

Proiectul „Biblioteca Digitală Vodafone” a fost recompensat la Cannes cu „Leul de Argint”, la secțiunea „Media Lions”. Aceeași campanie a mai obținut un „Leu de Argint” la categoria „Promo&Activations Lions” și unul de bronz la „Direct Lions”.

Despre acestă campanie, revista „Forbes România” a scris în ediția sa din noiembrie 2012.  

Citește articolul articolul AICI:

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii