Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Campania „Biblioteca de Energie” a câștigat titlul de cea mai bună campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

„Biblioteca de Energie”, campania lansata de CEZ Vanzare și Rogalski Damaschin Public Relations, a câștigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, în cadrul uneia dintre cele mai importante competiții europene de relații publice.
martin_zmelik_IMG_7931

În competiție au fost înscrise peste 2.400 de campanii, iar finaliștii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectați de un juriu format din 40 de lideri recunoscuți ai industriei de comunicare.

Campania „Biblioteca de Energie” a fost desemnată marele câștigător, aseară, la ceremonia de premiere desfășurată la Londra, din cei cinci finaliști proveniți din toată regiunea. CEZ Vânzare a fost singură companie românească din domeniul energetic nominalizată la SABRE Awards EMEA.

Martin Zmelik (foto), Country Manager Grupul CEZ în România: „Primim această distincție internațională cu multă satisfacție și o împărtășim cu clienții noștri, sursă noastră inepuizabilă de inspirație. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motivează să dăm tot ce avem mai bun pentru că noi credem că energia cea mai valoroasă vine de la oameni”.

Acesta este cea de a doua distincție pe care campania o primește, anul trecut recunoașterea venind la nivel național din partea Romanian PR Award unde a fost premiată cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse și servicii existente.

Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, campania „Biblioteca de Energie” a fost dezvoltată împreună cu agenția Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 și a avut că sursă de inspirație povestea lui Vasile Tiucșan, un nevăzător de 45 de ani din Mehedinți, care a ales să se aboneze la factura electronică de la CEZ Vânzare pentru furnizarea energiei electrice.

Campania integrată s-a desfășurat atât extern, online și în Centrele de Relații cu Clienții CEZ, valorificând reputația pe care CEZ o are în rândul clienților săi, dar și intern, prin implicarea angajaților companiei.

Cezar Paul Badescu

Primul audiobook, „Luminița, mon amour”, carte scrisă de Cezar Paul-Bădescu (foto dr.), a fost înregistrat chiar de voluntarii CEZ, în prezența autorului cărții și urcat în platformă bibliotecadeenergie.ro

Primul pas a fost lansarea platformei „Biblioteca de energie” și dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatură română și universală.

CEZ a lansat invitația tuturor clienților săi de a renunță la facturile clasice în favoarea celor în variantă electronică. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonați la e-factura CEZ Vânzare, compania a donat câte 1 leu în scopul facilitării accesului la cultură al persoanelor cu deficiente de vedere din România.

Vasile Tiucșan a devenit, datorită campaniei, cunoscut la nivel național, fiind invitat în mod regulat în emisiuni TV ale unor posturi naționale, cu audiențe importante. Povestea să a fost spusă în peste 30 de articole în media online și bloguri. Video-ul documentar care prezintă viață, activitățile, pasiunile lui Vasile Tiucsan, precum și modalitatea prin care folosește tehnologia și e-facturarea a înregistrat 265.000 de vizualizări în platformele online-Facebook și YouTube.

Bibliotecă de Energie s-a lansat cu peste 140 de cărți audio dedicate persoanelor cu deficiente de vedere, reușind, după mulți ani de încercări, să convingă clienții CEZ Vânzare să adere la factură electronică. În plus, campania l-a răsplătit și pe Vasile Tiucșan, sprijinindu-i bucuria și pasiunea pentru lectură, cu o colecție nouă de cărți audio.

CEZ Vanzare furnizează energie pentru peste 1,4 milioane de clienți din România în toate județele țării și oferă clienților săi pachetul dual de energie electrică și gaze naturale, încă din 2008.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii