Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Campania Avon pentru sănătatea sânilor” a fost premiată la Gala Societății Civile 2013

Gala_Societatii_Civile_2013.jpg
Luni seară, „Campania Avon pentru sănătatea sânilor” a câștigat premiul I la categoria „Proiecte și Campanii de CSR”, în cadrul celei de-a 11-a ediții a Galei Societății Civile. Campania inițiată de Avon, a fost concepută și realizată de echipa Starcom MediaVest Group pentru Avon Cosmetics și Fundația Simte Românește.

De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom susțin „Campania pentru sănătatea sânilor” – o amplă campanie de educare și informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân.

Ediția de anul acesta a campaniei a constat într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor de peste 40 de ani, cu venituri sub 1.000 de lei pe lună. Campania s-a desfășurat în perioada august – noiembrie 2012, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susținut de Andreea Marin, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), outdoor, dar și prin evenimente locale.

Din punct de vedere execuțional, timp de zece săptămâni, femeile au fost invitate să se înscrie în program pe siteul campaniei www.stopcancerlasan.ro. În acest moment, aproximativ 6.000 de femei solicită un control mamografic gratuit. Donațiile au putut fi făcute în cadrul teledonului ,,O mamografie, o viaţă salvată”, special realizat și difuzat în direct din studiourile Kanal D.

Totodată, campania a fost realizată în parteneriat cu Fundația  Regina Maria și cu sprijin deosebit din partea postului de televiziune Kanal D.

Corina Bernschutz, director de Inovație Starcom MediaVest, a declarat: „În 2012, de dragul femeilor și pentru a celebra cei 10 ani de implicare, ne-am propus  să trecem de la o campanie de informare, la o campanie a promisiunilor reale, a acțiunii concrete. Suntem fericiți că această campanie de suflet pentru mulți dintre noi, a fost recunoscută și premiată în cadrul unui eveniment care-și propune să transforme binele social în senzațional!”

La rândul său, Raluca Kisescu, director de marketing Avon România și Moldova, a spus: „Campania pentru sănătatea sânilor a trecut deja în al doilea deceniu de existență, prin urmare avea nevoie de un alt nivel de implicare, dar cu același partener de încredere, Starcom MediaVest Group, prin Fundațoa Simte Românește. Suntem onorați să lucrăm pentru o cauză mai mult decât pentru orice deziderat de frumusețe sau inovație”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii