Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Campania „Adevărata valoare ești tu” pentru Piraeus Bank este semnată de Ogilvy&Mather

Ogilvy&Mather semnează campania de comunicare integrată a noului Card de salariu Piraeus Bank, prima dintr-un amplu proces de rebranding, menit să promoveze noua filosofie a brandului Piraeus.
Campanie

Sub semnătura „Adevărata valoare ești tu”, Piraeus Bank și Ogilvy & Mather lansează o noua filosofie de brand axată pe evidențierea adevaratelor valori care ne definesc. Noua abordare a brandului Piraeus invită oamenii să vadă, dincolo de obiecte, valoarea pe care ei inșiși o pot da acestora prin prisma poveștilor și a experiențelor personale.

Campania se derulează începând cu 6 mai pe cele mai importante posturi TV și în mediul online.

Campania „Adevarata valoare ești tu”, realizată de Ogilvy & Mather, este integrată și include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare internă, direct marketing și materiale de promovare în toate sucursalele Piraeus.

De asemenea, a fost creat site-ul www.adevaratavaloareestitu.ro, care prezintă povești de succes reale ale oamenilor din România, care au conștientizat valoarea lucrurilor care contează cu adevărat pentru ei.

Alfred Borcan, Marketing Director Piraeus Bank , a declarat: „Noua campanie Piraeus este dovada clară că, dincolo de cifre, în banking este loc și de emoție, căldură și creativitate. Iar faptul că în asemenea momente descoperi în partenerii tai de business aceleași principii și idei, ne face să credem că vom realiza lucruri din ce în ce mai valoroase împreună. De fapt, aceasta este partea cea mai frumoasă când vorbim despre adevărata noastră valoare – odată ce o descoperi, ea trebuie confirmată și reconfirmată zi de zi”.

La rândul său, Dani Macarie, Creative Director Ogilvy One, a spus: „Cel mai important lucru pe care îl înveți lucrând la un proiect de o asemenea anvergură este că atunci când crezi cu adevărat în lucrurile pe care le ai de comunicat, ideile bune vin de la sine. Iar cel mai frumos este când cei care lucrează împreună își recunosc și apreciază reciproc valoarea și know-how-ul, clientul și agentia devin o echipă de prieteni cu aceeași viziune, aceleași așteptări și aceleași obiective, în care fiecare își dorește să dea ce are mai bun”.

Echipa procesului de construcție și comunicare, de la strategie la concept, execuții și producție este formată din: Alfred Borcan – Marketing Director, Carmen Oprișescu – Marketing Manager, Loredana Antohi – Advertising Coordinator, Raluca Barbu – Social Media Coordinator, Alin Nae – Marketing Officer din partea Piraeus Bank România, alături de Loredana Caradimu – Strategic Planning Director, Dani Macarie – Creative Director, Corina Bompa – Senior Copywriter, Cătălin Popescu – Senior Art Director, Cristian Șerban – AV Producer, Lilian Neagu – Production Director, Raluca Marin – Client Service Director, Alina Bolfos – Senior Account Manager și Alina Tomescu – Account Executive, din partea Ogilvy Group Romania.

Campania beneficiaza și de suportul echipei Digital Ogilvy, formată din Silvia Grădinaru – copywriter, Filip Gonzacenco – Art Director, Alexandra Caciur – Digital Strategist și Ștefan Buda – Digital Account Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii