Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Camelia Ene, CEO MOL România: „Ce a adus nou COVID-19? Scăderea cererii concomitent cu un excedent de ofertă”

Restricțiile impuse pentru limitarea răspândirii noului coronavirus au avut un impact imediat și asupra industriei petrolieră autohtone în ceea ce privește performanța operațională a companiilor ce activează în acest domeniu.
 aboneaza-te
Camelia Ene SKY_1522

Impactul major a fost resimțit mai puternic în al doilea trimestru, însă efectele pandemiei cu siguranță se vor prelungi pe o perioadă mai lungă de timp, mai ales dacă luăm în calcul dinamica răspândirii virusului SARS CoV2, este de părere CEO MOL România, Camelia Ene.

„Ce a adus nou această criză? … a fost scăderea cererii concomitent cu un excedent de ofertă. În acest context a trebuit să ne mobilizăm rapid, astfel încât am luat toate măsurile financiare și operaționale care s-au impus pentru a atenua impactul crizei asupra operațiunilor noastre. Tot în acest timp prioritatea numărul unu pentru noi a fost siguranța angajaților, dar și clienților noștri”, a punctat în seria de emisiuni reINVENTAREA României Camelia Ene, CEO-ul MOL România.

În ciuda situației dificile, Grupul Mol și-a concentrat atenția asupra noilor nevoi ale clienților: „am continuat să furnizăm produsele chimice și produsele petroliere în continuare. Mai mult, ne-am completat imediat oferta în stațiile noastre de servicii cu produse special solicitate în această perioadă, respectiv măști de protecție”, a completat Camelia Ene.

CEO-ul MOL România a specificat însă că cea mai importantă lecție învățată în această perioadă a fost cea a solidarității. „În perioada dificilă de la începutul pandemiei am simțit că trebuie să ne implicăm activ în lupta cu acest virus și am demarat un program de susținere a spitalelor prin care am alocat mai multor unități spitalicești din România suma de aproximativ 500.000 de euro”.

Camelia Ene a ținut să precizeze că această pandemie a scos la iveală și lucruri bune, printre care spiritul de echipă și mai ales importanța unei echipe unite într-o perioadă de criză. „Nu eram obișnuiți să activăm într-un asemenea ritm, în care lucrurile se schimbau rapid de la zi la zi, de la oră la oră, a trebui să ne adaptăm la fel de rapid și sunt extrem de mândră de modul în care echipa MOL România s-a mobilizat în această perioadă dificilă”.

Ca o concluzie, CEO-ul MOL România consideră că această criză a accentuat foarte clar că viitorul este puternic ancorat în zona digitală, iar în perioadă imediat următoare este esențială reformarea pieței forței de muncă din perspectiva acestei noi tehnologii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii