Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Spot |
|

ON CALL FOR ALL – Enterprise Rent-A-Car

În contextul pandemiei de Coronavirus, Enterprise Rent-A-Car a dezvoltat şi implementat pentru clienţii săi din întreaga lume programe care să uşureze procesul de închiriere şi care să asigure un protocol riguros de curăţare pentru fiecare autoturism din flotă.

Istoria companiei

Enterprise Rent-A-Car a fost înființată în 1957 de către Jack C. Taylor. Cunoscută inițial drept „Executive Leasing Company”, în 1969, Taylor a redenumit compania „Enterprise” după portavionul USS Enterprise, pe care a servit în timpul celui de-al doilea război mondial. În 2009, Enterprise a devenit o filială a Enterprise Holdings, Inc., după achiziția din 2007 a companiei Vanguard Automotive Group, compania mamă a National Car Rental și Alamo Rent a Car.

Astăzi, prin rețeaua sa extinsă, cu peste 9000 de birouri în oraşe din întreaga lume şi peste 400 de birouri în aeroporturi,  Enterprise este cel mai mare furnizor de soluții de transport din lume. În afară de închirierea a orice tip de autoturisme şi camioane, Enterprise oferă servicii pentru gestionarea flotelor comerciale şi deţine o divizie specializatăpe vânzarea de mașini second-hand.

În 1994 Enterprise Rent-A-Car a intrat şi în Europa, deschizând prima sa reprezentanţă în Marea Britanie.

În România, Enterprise Rent-A-Car este reprezentatat din 2014 de Touring Rent Auto, companie de închirieri auto, înfiinţată în 1999 şi care face parte din Eurolines Group. Touring Rent Auto deţine 11 birouri în ţară şi are o echipăalcătuită din 35 de angajaţi.

Principiile Enterprise Rent-A-Car

2 dintre principiile călăuzitoare ale Enterprise Rent-A-Car vorbesc despre intărirea comunităţilor locale şi oferirea celor mai bune servicii clienţilor companiei.  În contextul pandemiei Coronavirus, Enterprise  a dezvoltat şi implementat pentru clienţii săi din întreaga lume programe care să uşureze procesul de închiriere şi care să asigure un protocol riguros de curăţare pentru fiecare autoturism din flotă.

„Contactless renting”

„Contactless rentig” durează mai puţin de două minute, are 4 paşi şi mişcorează semnificativ atât timpul clientului la preluarea maşinii rezervate, cât şi interacţiunea sa cu reprezentantul companiei. Orice client rezervă autoturismul online, după care:

  • primeşte un email, cu cel mult 48 de ore înainte de preluarea maşinii;
  • transmite via email informaţiile de pe permisul de conducere, adresa şi confirmă detaliile tehnice ale închirierii;
  • primeşte un nou email în ziua preluării autoturismului, care conţine contractul de închiriere ce urmează a fi semnat;
  • este contactat de un angajat Enterprise Rent-A-Car România care va livra maşina rapid, acolo unde doreşte clientul.

Acoperire europeană

Orice autorism închiriat în reţeaua Enterprise poate fi returnat în orice birou din România sau Europa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii