Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Călin Clej a fost avansat în marketingul companiei PepsiCo din Balcani

Călin Clej, Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat în poziția de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.
Calin Clej_PepsiCo (1)

Din noua poziție, Călin Clej va coordona platformele de Brand şi Trade Marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croația, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru și Israel, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori.

Călin Clej va asigura buna implementare a planurilor integrate de activități pentru băuturile PepsiCo și va dezvolta noi proiecte în regiunea piețelor balcanice.

Levent Yuksel, Vice President General Manager, PepsiCo Greater Balkans & South Eastern Europe Region Franchise , a declarat: „Călin Clej a jucat un rol cheie în succesul PepsiCo Beverages, îmbunătățind procesele de lucru și avansând programe care au susținut expansiunea brandurilor în piețele locale. Datorită experienței lui, împreună cu impresionanta înțelegere a comportamentului consumatorului, a tendințelor și a mediului concurenţial, Călin a inițiat programe și campanii remarcabile pentru brandurile noastre de băuturi, implicând cu succes consumatorii locali”.

La rândul său, Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, a spus: „Povestea mea alături de PepsiCo a început acum treisprezece ani, timp în care mi-am dezvoltat abilitățile și experiența, lucrând pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt încântat să preiau această funcție, care îmi va permite să gestionez planuri de activități integrate pentru băuturile PepsiCo într-o regiune mai mare și mai provocatoare din Europa”.

Campaniile dezvoltate sub mandatul lui Călin Clej au devenit referințe în industria de marketing locală. În 2011, după mai mult de două decenii, Pepsi a readus românilor sticla de Pepsi-Cola prin campania locala „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi”, premiată cu un Grand Effie şi două Gold Effie, iar în 2014 a fost dezvoltată prima platformă de marketing Pepsi la nivel regional, lansată prin campania „Acum sunt pe +”.

La PepsiCo din 2002, Călin Clej conduce, în Romania și în regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton și Gatorade.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii