Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Căldurile nu i-au gonit pe români de la televiziunile de filme

shutterstock_90978809.jpg
Sezonul cald nu a condus la scăderea consumului de filme. În luna mai, cota totală de piață a celor 10 stații de pe nișa de filme și seriale a fost de 5,16% în mediul urban, la același nivel cu cea înregistrată în apriliei (4,98%).

AXN și TCM sunt singurele canale care au câștigat telespectatori, la nivel urban, în cursul lunii mai. Câștigul este minor: câte 1.000 de orășeni de „căciulă”.

AXN a ajuns la o audiență medie de 26.000 de telespectatori pe minut (all day), în timp ce Pro Cinema, al doilea canal din urban, a pierdut 2.000 de persoane în mai, coborând la o medie de 21.000, conform măsurătorilor Kantar Media, girate de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA).

Canalul Diva Universal a avut o medie 18.000 de telespectatori pe minut (all day), cu 2.000 mai mică decât în luna aprilie. Film Café și Universal Channel și-au menținut audiențele la același nivel: 16.000, respectiv 14.000 de telespectatori pe minut.

Turner Classic Movies (TCM), canal specializat în difuzarea de filme artistice de „colecție”, a câștigat 1.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 6.000 pe minut (all day).

Nișa filmelor este completată de AXN Crime (5.000 de telespectatori pe minut), MGM (4.000), AXN Sci Fi (3.000) și Acasă Gold (3.000).

De remarcat că Acasă Gold, televiziune aparținând grupului Pro TV S.A.) a avut la nivel național o audiență medie de 10.000 de persoane, peste AXN Crime, MGM și AXN Sci Fi. Această audiență este datorată distribuției pe cablu mai mare decât a concurenților.

La nivel național, lider a rămas Pro Cinema, cu o medie de 39.000 de telespectatori pe minut (all day), urmat de AXN (37.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii