Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ca urmare a rebrandingului global, agenția de creație Lowe devine MullenLowe România

Începând din 25 ianuarie 2016, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entități creative recunoscute în advertisingul mondial.
Veronica Savanciuc, Presedinte si CEO - Lowe Group

Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare.

Veronica Savanciuc (foto), Președinte și CEO Lowe Group, a declarat: „MullenLowe sintetizează ce este mai bun în comunicarea contemporană: know-how global, spirit antreprenorial, structuri eficiente, inovație și foarte multă ambiție. Pornim în 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de învingători, aflați în căutarea unor parteneri curajoși, care să ne respecte și să ne provoace pe-atât de mult pe cât îi respectăm și îi provocăm noi! Iar noua identitate de brand a agenției noastre de creație este dinamică și curajoasă, așa cum ne și simțim”.

În România, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agenții de publicitate, autoarea unor campanii importante, iar la nivel global, „Nazis against Nazis” este cea mai recentă dintre campaniile care au plasat rețeaua Lowe în top 10 Cannes Lions Creative global networks și pe locul patru în Effie Global Index.

Mullen este una dintre cele mai de succes agenții americane, cu un portofoliu impresionant de clienți printre care Google, Patron, American Greetings, Ask.com și National Geographic și numeroase premii obținute la Cannes, Clio și Effie Awards.

CITEȘTE: LA MULȚI ANI!

Noua identitate a fost creată pentru a reflecta poziționarea MullenLowe ca o rețea globală creativă, cu o strategie inovatoare, care reflectă trendurile și răspunde cerințelor din piață legate de o abordare dinamică și integrată a fenomenului comunicării.

MullenLowe este o rețea creativă globală formată ca urmare a fuziunii dintre Lowe și Mullen. Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe are peste 90 de agenții în 65 de țări.

VEZI AUDIENȚA RADIOURILOR ÎN BUCUREȘTI PE TARGETUL COMERCIAL (18 – 49 DE ANI)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii