Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

BuzzFeed cumpără rivalul HuffPost pentru a face față competiției cu Facebook și Google

BuzzFeed a anunțat că va cumpăra rivalul HuffPost, ca parte a unui nou acord cu Verizon Media, în încercarea de a-și crește veniturile.  
HuffPost stiri telefon

Achiziția face parte dintr-un acord mai mare în care Verizon, gigantul american al telecomunicațiilor și mass-media, va deveni un acționar minoritar la BuzzFeed, au anunțat companiile joi, transmite The Telegraph.

BuzzFeed va controla rețeaua media a ambelor companii, dar HuffPost – cunoscut anterior sub numele de Huffington Post – va rămâne „o organizație de știri distinctă”.

Nici evaluarea HuffPost, nici condițiile financiare nu au fost dezvăluite, dar Verizon Media a făcut o investiție în numerar nedivulgată în BuzzFeed.

Companiile vor împărtăși conținut și destinații de plasare publicitare „inovatoare”, inclusiv cumpărături online, au spus acestea. Jonah Peretti, directorul executiv al BuzzFeed și unul dintre fondatorii HuffPost, va conduce noul grup mass-media.

Atât veniturile publicitare ale BuzzFeed, cât și cele ale lui HuffPost au fost afectate de giganți tehnologici precum Facebook și Google, care și-au diversificat serviciile prin oferirea unui flux de știri, conținut video și cumpărături online. De altfel, BuzzFeed a făcut concedieri masive în 2019.

Guru Gowrappan, șeful Verizon Media, a declarat: „Ne-am dat seama rapid că strategia BuzzFeed va completa foaia de parcurs a lui HuffPost, aducând o energie nouă.“

La rândul lui, Jonah Peretti a spus: „Suntem încântați de parteneriatul nostru cu Verizon Media și de beneficiile reciproce”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii