Cautare




, Staff

Social media |
|

Bursa de la New York a stabilit prețul de referință pentru listarea Spotify la 132 de dolari pe acțiune. Acțiunile îi sunt tranzacționate de astăzi

Bursa din New York, New York Stock Exchange (NYSE), a stabilit, luni, prețul de referință pentru listarea serviciului de streaming muzical Spotify Technology la 132 de dolari pe acțiune, transmite Reuters.
shutterstock_226042150Spotify-muzica-listare

Spotify, care permite accesul direct din România, începând cu mijlocul lunii martie, urmărește o listare directă pe piețele publice, o variantă neobișnuită, față de oferta publică inițială, iar acțiunile sunt așteptate să intre la tranzacționare astăzi.

Prețul de referință nu reprezintă un preț de ofertă pentru acțiuni, nici prețul public de deschidere pentru acțiunile companiei tehnologie suedeză.

Prețul public de deschidere va fi determinat de comenzile de cumpărare și de vânzare colectate de NYSE de la brokeri, a afirmat bursa. Pe baza acestor comenzi, prețul de deschidere va fi stabilit după hotărârea de către un market maker a modului în care comenzile de cumpărare pot fi potrivite cu comenzile de vânzare la un preț unic.

Spotify s-a lansat, de astăzi, în România. Cât costă un abonament

Dar prețul de referință va juca un rol în prețurile finale ale Spotify.

Deși Spotify nu a angajat subscriitori tradiționali, o mișcare care îi va salva milioane de dolari în taxe, a angajat Citadel Securities ca market maker pentru a stabili prețul de deschidere la NYSE, cu ajutorul Morgan Stanley.

În timp ce rolurile lor vor fi limitate, prețul de referință va fi utilizat în timpul construirii cărții de comandă. Începând de marți, Citadel și Morgan Stanley vor analiza comenzile de cumpărare și de vânzare ale investitorilor și apoi vor stabili un preț de deschidere al acțiunilor.

Spotify este disponibil în 65 de pieţe din întreaga lume. Lansată în 2008, platforma are 159 de millioane de utilizatori activi, peste 71 de millioane de utilizatori plătitori și adaugă, zilnic, peste 30.000 de melodii.

Anul trecu, compania și-a crescut veniturile cu 20-30%, față de anul anterior, până la 4,9-5,3 miliarde de euro, dar pierderile operaționale au fost de 230-330 de milioane de euro, care includ costurile de listare directă, de 35-40 de milioane de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii