Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bursa Binelui BCR, proiectul realizat de Rusu+Borțun, a câștigat la REBRAND 100 Global Awards 2016

Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers se află pe lista câștigătorilor de la REBRAND 100 Global Awards 2016 cu proiectul de rebranding al Bursei Binelui, o platformă de donații online dezvoltată de către BCR și dedicată ONG-urilor.
Dupa_logo

REBRAND 100 Global Awards premiază excelența la nivel internațional în ceea ce privește studiile de caz pentru transformări de brand.

Bursa Binelui este singura platformă de donații necomisionate din România. Lansată în 2012 de BCR, parte a Erste Bank, identitatea inițială a Bursei Binelui nu comunica potențialul real al acestei platforme, însă proiectul avea nevoie de ceva mai mult decât un nou logo. Auditarea de brand realizată de echipa Rusu+Borțun a relevat faptul că Bursei Binelui îi lipsea înțelegerea corectă a misiunii brandului. Noua poziționare soluționează acest aspect: un produs bancar inovator, cu o misiune umanitară. Dacă BCR creează valoarea financiară, Bursa Binelui creează valoarea civică.

Dupa_tote bag

Nicoleta Deliu, Șef Departament Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare, BCR: „Pentru fapte bune – donații în cazul nostru – este nevoie de încredere, iar încrederea este construită de un brand care știe să transmită clar și eficient ce, cum și de ce face. Aici au intervenit cu success partenerii noștri de la Rusu+Borțun, care au reușit în urma unui proces complex de auditare și rebranding să pună o față nouă, prietenoasă și atractivă platformei Bursa Binelui (www.bursabinelui.ro). Suntem mândri că avem acum și recunoașterea internațională pentru un proiect bine făcut. Mulțumim pentru profesionalism și dedicare lui Cătălin, Adrianei, Ralucăi, lui Tudor și lui Ioan de  Rusu+Borțun!”.

Noua identitate avea nevoie să fie integrată cu cea a brandului BCR, dar în același timp să fie sustenabilă pe cont propriu. Sub promisiunea unui produs bancar cu zero comisioane, Bursa Binelui promovează bunătatea ca un atribut cool, adresându-se astfel și unui public tânăr, conectat la realitățile cotidiene.

Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun: „REBRAND 100 este un festival pe care îl admirăm de mulți ani, mai ales cei din echipa Rusu+Borțun care au afinitate cu zona de branding și design, dar nu știu cum s-a întâmplat că, de fiecare dată când am vrut să participăm, se terminase deja perioada de înscriere. Acum suntem mândri că, prima oară când am înscris, am reușit să și câștigăm. Ne bucurăm că luăm acest premiu pentru un proiect inovator care încearcă să schimbe ceva în societate. Mulțumim pentru entuziasm și susținere echipei BCR, iar faptul că Bursa Binelui crește pe zi ce trece ne da încredere în legătura cu nivelul implicării sociale din România”.

Dupa_implementare eveniment

Rezultatul are forma unei platforme independente care funcționează ca un agregator de proiecte ale ONG-urilor din România, care se susțin și, indirect, se încurajează unul pe altul.

VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR LA TELEVIZIUNILE DE ȘTIRI ÎN FUNCȚIE DE EDUCAȚIE

În primele 8 luni de la momentul rebrandingului, prin eforturi intense de comunicare realizate de echipa de proiect din partea Fundația Gala Societății Civile și Rusu + Borțun cu ONG-urile, donatorii și voluntarii Bursei Binelui, în site și în pagina de Facebook, numărul de donații din Bursa Binelui a crescut cu 36%, numărul proiectelor înscrise cu 16%, iar baza de fani de pe Facebook s-a mărit cu 30% (perioada Octombrie 2014 – Mai 2015).

Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:

Din partea Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu (Chief Creative Partner & CEO), Adriana Lungu (Director Executiv), Raluca Țurcanașu (Brand Growing Manager), Tudor Năstase (Brand Designer), Ioan Maxim (Brand Copywriter).

Din partea The Institute și Fundația Gala Societății Civile: Irina Florea și Florentina Loloiu.

Din partea BCR: Ionuț Stanimir (Director Executiv Direcția de Comunicare) și Nicoleta Deliu (Șef Departament Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii