Cautare




, Staff

Modă |
|

Burberry Shenzen – primul social retail store

Ultima zi a lunii iulie a venit cu o premieră pentru cunoscutul brand de modă Burberry, care a inaugurat în China, la Shenzen, primul social retail store, un nou concept în care online-ul și offline-ul se contopesc într-o manieră unică, oferind vizitatorilor o experiență digitală profundă.
 aboneaza-te
Opening FOTO_002

Noul concept de magazin indică direcția către care va evolua modul în care vor funcționa magazinele în viitorul apropiat, susțin specialiștii, ca o măsură de adaptare la noile tendințe din piață. Realizat în parteneriat cu Tencent Technology, magazinul este un spațiu de explorare, menit să inspire și să bucure consumatorii de lux, întrucât vor putea să interacționeze cu produsele comercializate de Burberry atât în persoană, cât și prin social media. Mai exact, cei care intră în magazin vor putea prelua interacțiunile și informațiile din social media și le vor transpune în magazinul propriu-zis. Prin intermediul unei platforme de WeChat dedicate, clienții pot debloca informații exclusive sau își pot personaliza experiența din magazin, având posibilitatea să le distribuie comunității din care fac parte.

Boutique-ul Burberry din Shenzen are o suprafață totală de 539 metri pătrați și este împărțit în zece compartimente, fiecare dintre acestea oferindu-le vizitatorilor experiențe unice. Printre acestea, o vitrină interactivă, în care privitorul își vede imaginea reflectată și îi sunt urmărite mișcările corpului: imaginea poate fi înregistrată și distribuită prietenilor pe rețelele de socializare. Mai mult, imaginea din vitrină se adaptează sezonului, oferind acces la cele mai recente colecții ale casei.
Toate produsele din magazin au pe etichetă coduri QR care, prin scanare, se conectează cu mai multe ecrane din incintă, ducând experiența din magazin la un alt nivel. De asemenea, codurile QR oferă acces la informații suplimentare și la scurte prezentări ale produselor care îl interesează pe client.

Un alt loc care merită descoperit în interiorul magazinului este Thomas’s Cafe, numit astfel după fondatorul casei, Thomas Burberry. Și aici digitalul are rolul său, oferind meniuri online și multe alte experiențe interactive. Tematica principală a spațiului este celebrarea cultului ceaiului, atât la britanici, cât și la chinezi, printr-o zonă polivalentă care poate deveni foarte ușor spațiu destinat workshop-urilor, unor mici expoziții sau interpretărilor artistice live.
Toate cele trei cabine de probă au un concept individual, având ca temă Regatul Animalelor, Reflexii și monograma lui Thomas Burberry. Fiecare cabină are un playlist dedicat, pe care vizitatorul îl poate asculta în timp ce probează ținutele care îl interesează. De asemenea, se pot face rezervări prin intermediul platformei WeChat, în cazul în care se dorește o cabină de probă anume.

Burberry a fost dintotdeauna un brand creativ, construit pe credința că inovația are mereu puterea să deschidă noi orizonturi. Acum testăm noi idei și încercăm să depășim permanent limitele existente. Împreună cu Tencent am reușit să punem la punct un concept nou, care va stabili noi standarde în industria în care activăm. Primul pas într-un parteneriat exclusiv între companiile noastre, magazinul din Shenzen este un spațiu al noilor descoperiri, un loc unde online-ul se conectează cu offline-ul în cel mai firesc mod cu putință”, declară Marco Gobbetti, CEO Burberry.

FOTO: Burberry

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii