Cautare




, Redactor

Studentă în anul III la Jurnalism. Reporter în căutare de oameni și povești.

Lifestyle |
|

Burberry își schimbă logo-ul pentru prima dată în 20 de ani

Burberry a dezvăluit un logo și o monogramă nouă, ca parte dintr-o amplă campanie de rebranding coordonată de Riccardo Tisci. Ambele au fost gândite de designer-ul și directorul de creație Peter Saville.
hp-riccardo-tisci-burberry-new-logo-monogram

Noua monogramă aduce un omagiu fondatorului Thomas Burberry, înfățisând literele T și B într-o combinație de portocaliu intens, alb și bej-ul caracteristic brandului. Logo-ul este mult mai modern decât predecesorul lui și scoate la iveală un font contemporan.

Burberry a lansat marea veste pe Instagram și pe Snapchat, postând schiar un schimb de email-uri între Tisci și Saville despre această colaborare. Tisci a declarat că designer-ul este „unul dintre cele mai mari genii ale generației noastre”.

Designer-ul italian Riccardo Tisci a părăsit Givenchy în februarie 2017, unde devenise celebru pentru estetica sa întunecată. În martie, a preluat locul lui Christopher Bailey, care a plecat de la Burberry după 17 ani.

Fanii vor vedea schimbarea completă pregătită de Tisci, în septembrie, la Londra, când Burberry va lansa colecția primăvară-vară 2019.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii