Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bunge Prio a ales OMD România pentru gestionarea campaniilor media Floriol și Unisol

Bunge Prio va realiza campanii de media pentru brandurile sale, Floriol şi Unisol, alături de OMD România.
floriol

În urma unei licitații (pitch) în care au intrat propunerile a patru agenții de media, OMD România a fost desemnat partenerul pentru furnizarea serviciilor de strategie, planificare și media buying de către Bunge Prio, companie ce activează în domeniul agribusiness și alimentar.

Adela Vlăduțoiu, Food Director România & Bulgaria Bunge Prio, a spus: „Floriol şi Unisol sunt branduri cheie pentru piaţa uleiurilor din România iar prioritatea noastră pentru această toamnă este reluarea eforturilor strategice de comunicare pentru întărirea poziţionării lor pe piaţă. În acest sens, plănuim campanii integrate care să susţină poziţionările celor două branduri şi avem încredere că OMD România va fi un partener esenţial pentru implementarea cu succes a acestor campanii”.

OMD va dezvolta strategiile de media şi va implementa campaniile de comunicare pentru brandurile din portofoliul Bunge Prio începând cu luna august a acestui an.

Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge Limited și Martifer, care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Prin facilitãțile sale integrate de producție de la Buzãu și Lehliu, compania Bunge Prio are o capacitate de prelucrare a semințelor oleaginoase de peste 1 milion de tone.

OMD România este o companie de media parte a grupului internaţional Omnicom Media Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii