
În primele șapte luni ale anului, Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, Acasă TV și Antena 3 au livrat volume de audiență mai mici pentru reclamele brandurilor de lactate față de aceeași perioadă a anului trecut. Asta pe fondul scăderii cu 22,4% a consumului total de publicitate pe piața TV pentru lactate.
Astfel, Pro TV a fost televiziunea care a furnizat cel mai mare număr de puncte de audiență pentru lactate (Gross Rating Points – GRP) pe targetul comercial: 3.773, în scădere cu 22,4% față de anul precedent. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.)
Pe cea de-a doua poziție s-a plasat Kanal D, o televiziune cu un public preponderent feminin (consumator de lactate), cu 3.097 GRP’30 pe targetul comercial. Kanal D a livrat un volum mai mic cu 21,1% față de 2012.
Antena 1 a ocupat a treia poziție în topul publicității pe această nișă, cu 2.850 GRP’30 pe targetul comercial (scădere de 35,2%).