Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite în televiziunile de documentare (tematice) – anul 2020

Volumul de audiență livrat în 2020 de cele șase televiziuni de documentare (tematice), pentru reclamele difuzate, a scăzut cu 8,5% față de anul precedent.
77. National Geographic Channel

Doar două televiziuni de pe această nișă, National Geographic și National Geographic Wild, deținute de National Geographic Partners LLC, un joint-venture între Disney și National Geographic Society, au înregistrat creșteri de audiență în 2020 pentru reclamele difuzate: 16,5%, respectiv 25,4%.

Celelalte patru televiziuni au suferit scăderi de audiență comparativ cu 2019: History (-14%), Discovery (-11,7%), Travel Channel (-34,3%) și Animal Planet (-72,5%).

Nișa televiziunilor de documentare (tematice) a furnizat clienților publicitari un volum de audiență de 61.183 GRP’30 target comercial (18 – 49 de ani, urban), în scădere cu 8,5% față de anul 2019.

Cota de piață a acestei nișe din total audiență livrată de piața TV a fost de 2,7%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii