Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile pentru copii și tineret, în anul 2020

Volum de audiență pentru reclamele difuzate pe televiziunile pentru copii și tineret a scăzut în 2020 cu 15,8% față de anul precedent. Televiziunea Nickelodeon a furnizat cel mai mare buget de audiență, în creștere cu 34,2% față de 2019. Majoritatea televiziunilor de pe această nișă au pierdut audiență pentru reclamele difuzate în 2020.
televiziune copii (1) (1)

Cele 10 televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de măsurare a audienței realizat de Kantar Media, au livrat în total 90.903 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 15,8% față de anul 2019.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.

Audiența furnizată de nișa televiziunilor pentru copii și tineret reprezintă 4,1% din volumul total de audiență livrat pe piața TV în 2020.

Din cele 10 televiziuni de pe această nișă, doar Nickelodeon și Nicktoons au câștigat audiență față de anul 2019, 34,2%, respectiv 7,7%.

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu anul 2019: Boomerang (-11%), Disney Junior (-33,6%), Disney (-2,2%), Cartoon Network (-44,4%), Minimax (-42,2%) și Nick JR (-18,8%).

Televiziunile Duck TV și JIM JAM au intrat în 2020 în sistemul național de măsurare a audienței TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii