FacebookTwitterLinkedIn

Cele 10 televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de măsurare a audienței realizat de Kantar Media, au livrat în total 90.903 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 15,8% față de anul 2019.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.

Audiența furnizată de nișa televiziunilor pentru copii și tineret reprezintă 4,1% din volumul total de audiență livrat pe piața TV în 2020.

Din cele 10 televiziuni de pe această nișă, doar Nickelodeon și Nicktoons au câștigat audiență față de anul 2019, 34,2%, respectiv 7,7%.

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu anul 2019: Boomerang (-11%), Disney Junior (-33,6%), Disney (-2,2%), Cartoon Network (-44,4%), Minimax (-42,2%) și Nick JR (-18,8%).

Televiziunile Duck TV și JIM JAM au intrat în 2020 în sistemul național de măsurare a audienței TV.