Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile de filme și seriale în anul 2020

În anul 2020, nișa televiziunilor de filme și seriale a furnizat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate cu 9% mai mare decât în anul precedent. Pro Cinema și DIVA a livrat cele mai mari volume, dar creșterile procentuale cele mai mari le-au înregistrat AMC, Bollywood TV și Pro Gold.
televiziune buna

Pro Cinema a livrat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate pe targetul comercial: 36.367 GRP’30, la nivelul anului precedent (creștere de 1,1%).

O majorare importantă a volumul de audiență a înregistrat-o DIVA: 22%, atingând 35.507 puncte de audiență pe targetul comercial.

Următoarele televiziuni din topul nișei de filme și seriale au suferit scăderi de audiență față de anul 2019: Comedy Central (-19,4%), Paramount (-7,7%), AXN (-7,5%), Film Cafe (-16%) și TNT (-7,8%).

Trei televiziuni cu audiențe mici au reușit să-și majoreze livrările către clienții publicitari: AMC (393% !!!), Bollywood TV (88,3%) și Pro Gold (59,3%).

Alte două televiziuni au suferit pierderi de audiență: AXN White (-10,3%) și AXN Black (-13,7%).

Volumul total furnizat de cele 13 televiziuni de filme și seriale a fost de 229.039 GRP’30 target comerciale, în creștere cu 9% față de anul 2019. Volumul reprezintă 10,2% din totalul audienței livrate de piața TV (76 de televiziuni).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii