Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în trimestrul I 2019

Antena 3 este singura televiziune de pe nișa știrilor TV care a înregistrat o creștere a volumul de audiență livrată pentru reclamele difuzate, în primele trei luni ale acestui an comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
televiziune stiri

Cele cinci televiziuni de știri cuprinse în sistemul de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media, au furnizat un volum de audiență pentru reclamele difuzate de 59.443 GRP’30 pe target comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Bugetul este mai mic cu 8% față de cel din primul trimestru al anului 2018. Acesta reprezintă 10,8% din totalul audienței pe care piața TV a livrat-o clienților publicitari în trimestrul I 2019 (70 de stații).

COMPANIILE CU CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE TV – TRIMESTRUL I 2019

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Antena 3 a livrat 18.337 GRP’30 pe target comercial, în creștere cu 13% față de trimestrul I 2018.

Celelalte patru canale de știri au suferit scăderi de audiență față de primele trei luni ale anului trecut: România TV (-21%), Digi24 (-15%), Realitatea TV (-8%) și B1 TV (-9%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii