FacebookTwitterLinkedIn

Cele cinci televiziuni de știri cuprinse în sistemul de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media, au furnizat un volum de audiență pentru reclamele difuzate de 59.443 GRP’30 pe target comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Bugetul este mai mic cu 8% față de cel din primul trimestru al anului 2018. Acesta reprezintă 10,8% din totalul audienței pe care piața TV a livrat-o clienților publicitari în trimestrul I 2019 (70 de stații).

COMPANIILE CU CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE TV – TRIMESTRUL I 2019

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Antena 3 a livrat 18.337 GRP’30 pe target comercial, în creștere cu 13% față de trimestrul I 2018.

Celelalte patru canale de știri au suferit scăderi de audiență față de primele trei luni ale anului trecut: România TV (-21%), Digi24 (-15%), Realitatea TV (-8%) și B1 TV (-9%).