Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate atrase la nouă luni de ziarele naționale

presa_scrisa_doi.jpg
Primele zece ziare naționale care au atras cele mai mari volume de publicitate, în primele nouă luni ale acestui an, au vândut reclamă în valoare brută 29,8 milioane de euro (rate card), reprezentând 31% din totalul bugetului brut investit în presa scrisă. 

Ziarele naționale au publicat 11.487 machete publicitare, în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie a.c., adică 17% din totalul inserțiilor apărute în print, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia.

Tabloidul „Libertatea” a vândut publicitate în valoare brută de 6,25 milioane euro (rate card) pentru 1.899 machete publicate. Pe locul secund în top se află ziarul concurent „Click!”, cu 4,6 milioane euro (rate card) pentru 1.570 inserții.

„Ziarul Financiar” a inserat cel mai mare număr de reclame din top: 2.064, în valoare brută de 4,07 milioane euro. „Gazeta Sporturilor” a vândut un volum brut de publicitate de 3,2 milioane de euro (rate card) pentru 618 inserții.

Alte ziare cu bugete de publicitate în top: „România liberă” (1.929 inserții – 2,93 milioane euro), „Adevărul” (893 inserții – 2,52 milioane euro), „Pro Sport” (975 inserții – 2,22 milioane euro), „Evenimentul zilei” (739 inserții – 2,05 milioane euro), „Jurnalul” (389 inserții – 1,61 milioane euro) și „Curierul Național” (411 inserții și 271.618 euro). Toate bugetele exprimate în euro au fost calculate la rate card. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii