Cautare




, Contributor

Forbes.com

Travel |
|

Bucureştiul, în Top 20 la calitatea serviciilor în hoteluri

turism.jpg
Capitala României a mai obţinut un loc în Topul 20 european, dar cu cele 7,89 puncte prezintă potenţial semnificativ de creștere la evaluarea amabilităţii şi competenţei personalului hotelier, arată un studiu al hotel.info.

Budapesta şi Helsinki au obţinut cele mai bune aprecieri în comparaţia cu capitalele europene. Cu un avans mic, capitalele ungară şi finlandeză conduc la evaluarea amabilităţii şi competenţei personalului hotelier în faţa celui de al treilea clasat, Liubliana din Slovenia.

Madrid (7,82) şi Roma (7,80) au ratat la o mică diferenţă clasificarea între cele mai bune 20. Ceva mai puţin mulţumiţi s-au arătat clienţii care fac rezervări chiar şi în Moscova cu 7,62 şi Londra cu 7,36 puncte. Evaluarea metropolei de milioane de pe Tamisa ne face să avem îndoieli în privinţa politeţii proverbiale a britanicilor.

În comparaţie cu ţările Europei, Finlanda şi Germania dețin poziţia de vârf cu câte 8,36 puncte. Aici oaspeţii care înnoptează se arată deosebit de mulţumiţi în privinţa amabilităţii şi competenţei personalului hotelului.

România se prezintă în ansamblu mai bine decât capitala ei, fiind plasată, cu o medie de 8,14 puncte, în zona de mijloc a clasamentului pe ţări. Olanda cu 7,82 puncte poartă lanterna Topului 20 european.

* Oaspeţii hotelieri au evaluat, prin intermediul www.hotel.info, hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem de punctaj (0 până la 10). Pe lângă criteriile cum sunt calitatea camerei şi raportul preţ/prestaţie în acest fel se poate aprecia de asemenea amabilitatea şi competenţa personalului. Stadiul februarie 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii