Cautare




, Staff

Imobiliare |
|

Bucureștii vor prefera, în acest an, să cumpere apartamente de 3 camere, pentru uz propriu

Cei mai mulți bucureșteni vor prefera, anul acesta, să-și achiziționeze apartamente de 3 camere pentru uz propriu și garsoniere și studio-uri pentru investiții, estimează specialiștii imobiliari care expun în cadrul Salonului Imobiliar București (SIB) .
Macheta proiect imob

În anii trecuți, clienții se uitau către un apartament de două camere ca prima achiziție pentru familie.

Marii poli de dezvoltare comercială vor atrage în continuare și dezvoltări rezidențiale. Primul astfel de caz a fost cel din jurul Barbu Văcărescu – Aviației – Parcul Herăstrău.

Urmează acum zonele Grozăvești – Politehnica și Timpuri Noi, unde se construiesc atât parcuri de afaceri, cât și noi ansambluri rezidențiale, iar pe viitor sunt de urmărit Theodor Pallady unde Ikea construiește al doilea magazin, precum și arealul dintre Romexpo și Otopeni, pe fondul construirii liniei de metrou care va conecta Bucureștiul de aeroport, precum și a numeroaseor dezvoltări de proiecte office din zonă”, mai susțin participanții la SIB.

Una din cele mai dinamice zone în livrarea de noi apartamente rămâne cea de Sud, în proximitatea Bulevardului Metalurgiei și stației de metrou Dimtrie Leonida, care absoarbe mii de locuințe anual.

În contextul aglomerării urbane și a unui trafic din ce în ce mai îngreunat, clienții preferă să renuțe la spațiu în detrimentul unei zone bune. Se caută apartamente compacte, inteligent compartimentate, în zone bine deservite de mijloace de transport în comun, în special metrou, cu facilității medicale, educaționale și de petrecere a timpului liber în imediata apropiere”, au mai precizat participanții la SIB.

Pe fondul lipsei terenurilor care să permită dezvoltări de ansambluri rezidențiale cu sute de apartamente, în zonele ultra-centrale și centrale se construiesc proiecte boutique. Dezvoltatorii mizează pe proiecte mici, cu arhitectură deosebită, accent pe design și status-quo.

Aceste unități sunt achiziționate de cei care își doresc o afirmare a statutului social, dar și de investitori, care le închiriează mai apoi, fie pe termen lung, fie pe platforme tip «airbnb» sau «booking»”, au menționat participanții la SIB.

Ajuns la a patra ediție, între 2 și 4 martie, Salonul Imobiliar București va aduna peste 100 de ansambluri noi rezidențiale și o ofertă de locuințe din piața veche (construite anterior anului 2000), precum și locuințe de închiriat. Acestora li se adaugă producători și retaileri de mobilier, brokeri de asigurări și financiari.  Pentru a-și atrage clienți, promoțiile dezvoltatorilor cuprind: locuri de parcare gratuite, mobilă de bucătărie inclusă în preț sau discount-uri pentru anumite locuințe.

Târgul SIB face parte din portofoliul K Group, un consorțiu de companii active în domeniul organizării de evenimente, cu o cifră de afaceri anuală cumulată de 2,5 milioane de euro. Activitatea grupului a început în urmă cu 18 ani, când a pus bazele Bon Mariage, prima agenție full service de organizare de nunți. În 2007, a început să organizeze târgul de nunți, Mariage Fest, care are în prezent trei ediții pe an, cu o medie de 7.500 de vizitatori per ediție, iar din 2012 organizează anual Salonul Auto Moto, un eveniment cu un trafic de 50.000 de persoane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii