Imaginea Brico Depot va fi reprezenta de catre doi mari actori de comedy din Romania, Mihai Bobonete si Adrian Vancica.
„Suntem onorați să fim alături de profesioniști și particulari, ca vectori de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și când nu se pricepe improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități!”, a declarat Mihai Bobonete.
Brico Dépôt este un concep înfiinţat în anul 1993 în Franţa. Au în prezent 163 de magazine, 15 dintre acestea sunt în România. Conceptul vizează în principal pasionaţii DIY şi constructorii profesionişti, bazându-se pe un format de preţ scăzut şi oferindu-le clienţilor diversitate în materie de produse esenţiale pentru DIY şi proiecte de renovare.
La lansarea catalogului, Christian Mazauric, Director General Brico Dépôt România, a declarat :
„Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri. Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară”