Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Bunuri de consum |
|

Brick România își extinde rețeaua de magazine

Compania Brick România, brandul de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI, confirmă planul de extindere la nivel național prin deschiderea mai multor magazine.
Brick Ovidiu

Primul din această serie este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmând a fi finalizate negocierile și pentru magazine care vor fi amplasate în alte orașe din țară precum București, Ploiești, Cluj sau Satu Mare.

Brick Ovidiu este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp.

„Facem primul pas în strategia noastră de extindere din acestă vară cu inaugurarea centrului regional din localitatea Ovidiu, care vine pe fondul cererii existente în piață. Acesta va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decorațiuni, lacuri și vopsele, electrocasnice, instalații sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse ce satisfac orice proiect de construcție sau amenajare”, a subliniat Oana Nechita, Director Executiv Brick România.

Pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploiești, București, Cluj și Satu Mare.

În ceea ce privește viitorul magazin Brick din Oradea, compania a depus deja documentația PUZ, iar acesta va avea un spațiu de vânzare cu o suprafață de 9.800 mp, precum și parcare și spații de depozitare.

În primul semestru al lui 2021, compania a raportat o cifră de afaceri, în creștere cu 15%, ajungând la 62,6 milioane de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii