Noua platformă va fi dezvoltată în următoarele trei luni ale anului și va fi una custom-made, cu stocuri actualizate în timp real și campanii de fidelizare. În plus, reprezentanții brandului au anunțat și deschiderea primelor centre regionale în zonele localităților mai mici din țară, cu o ofertă de peste 40.000 de tipuri de produse și articole.
Potrivit acestora, în apropierea fiecărui oraș mare în care se va deschide un magazin Brick, compania intenționează să înființeze și centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din județul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere a business-ului.
După inaugurarea Brick Ovidiu, cu o investiție totală de 4 milioane de euro, compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav și Câmpina.
„Aceste două direcții strategice – dezvoltarea noii platforme online și mărirea rețelei de centre regionale – ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localități din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. Brandul nostru este unul utilitarist și pragmatic, și cum în industria noastră timpul costă, clientii noștri sunt chibzuiți și în această privință. De aceea este vital și pentru noi și pentru ei să fim foarte accesibili, bine poziționați ca proximitate (…)”, a punctat Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănțene.
Primul punct regional din această serie, a cărui inaugurare a avut loc pe 2 iulie 2021, este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localitățile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari și Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în județ. Acesta este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp.
Compania Brick România are o tradiție de aproape 20 de ani pe piață dobrogeană. După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru 2021, Brick România mai are în plan și finalizarea negocierilor pentru locații în Oradea, Satu Mare, Ploiești, Cluj și București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați.