România TV, al doilea canal de știri de pe această nișă, a pierdut în septembrie 24.000 de telespectatori la nivel național (all day) față de luna precedentă, fiind cel mai mare declin din perioada analizată. În urban, pierderea a fost de 14.000 de persoane (all day). Audiența medie a postului România TV a fost de 123.000 de telespectatori pe minut pe național (all day), respectiv 70.000 în urban.
Antena 3, liderul pieței, a câștigat 14.000 de români pe național față de august și 10.000 la nivel urban. Măsurătorile Kantar Media arată o medie de 199.000 de români pe minut (național), respectiv 141.000 de orășeni. Cota de piață urbană a Antenei 3 a fost de 6,34%, foarte apropiată de cea de la Kanal D (6,9%), a treia televiziune în mediul urban.
B1 TV a avut creșteri minore de 4.000 de persoane pe național, respectiv 3.000 pe urban. De notat că audiența medie a B1 TV pe urban, 56.000 de telespectatori pe minut, a depășit audiența canalului public TVR 1, care a coborât la 54.000. (TVR 1 este a zecea televiziune în urban, în luna septembrie.)
Realitatea TV a ajuns la o medie de 87.000 de persoane pe minut (all day) pe național și 49.000 în urban. Câștiguri Realității au fost de 3.000, respectiv 4.000 de persoane în urban.