Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Breaking News”: România TV a pierdut audiență în septembrie. Află de ce, în câteva momente…!

romania_tv.jpg
În prima lună de toamnă, consumul programelor pe televiziunile de știri a scăzut pe fondul intrării în funcțiune a noilor grile la stațiile generaliste, care au atras telespectatorii, dar și datorită modului în care aceste posturi au reflectat demonstrațiile anti-Roșia Montană din Piața Universității.

România TV, al doilea canal de știri de pe această nișă, a pierdut în septembrie 24.000 de telespectatori la nivel național (all day) față de luna precedentă, fiind cel mai mare declin din perioada analizată. În urban, pierderea a fost de 14.000 de persoane (all day). Audiența medie a postului România TV a fost de 123.000 de telespectatori pe minut pe național (all day), respectiv 70.000 în urban.

Antena 3, liderul pieței, a câștigat 14.000 de români pe național față de august și 10.000 la nivel urban. Măsurătorile Kantar Media arată o medie de 199.000 de români pe minut (național), respectiv 141.000 de orășeni. Cota de piață urbană a Antenei 3 a fost de 6,34%, foarte apropiată de cea de la Kanal D (6,9%), a treia televiziune în mediul urban.   

B1 TV a avut creșteri minore de 4.000 de persoane pe național, respectiv 3.000 pe urban. De notat că audiența medie a B1 TV pe urban, 56.000 de telespectatori pe minut, a depășit audiența canalului public TVR 1, care a coborât la 54.000. (TVR 1 este a zecea televiziune în urban, în luna septembrie.)

Realitatea TV a ajuns la o medie de 87.000 de persoane pe minut (all day) pe național și 49.000 în urban. Câștiguri Realității au fost de 3.000, respectiv 4.000 de persoane în urban. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii