FacebookTwitterLinkedIn

În iunie, Antena 3 a avut o audiență medie de 144.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day), păstrându-și a patra poziție în topul general al televiziunilor, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

Față de luna mai, Antena 3 a câștigat 15.000 de orășeni. La nivel național, câștigul a fost de 19.000, ajungând la o medie de 195.000 de persoane pe minut. Probabil ca furibunda „campanie de presă” declanșată pentru apărarea șefului din propria-i „ogradă”, directorul general Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, să fi condus la creșterea audienței. (Morala: șeful face audiență și când doarme în arestul… Poliției.) Antena 3 și-a consolidat în iunie poziția de lider pe segmentul televiziunilor de știri.

Și celelalte canale concurente, deși n-au avut șefi arestați și apoi eliberați, au cunoscut creșteri de audiență. România TV a câștigat 8.000 de orășeni, ajungând la o medie de 70.000 de telespectatori pe minut (all day), conform măsurătorilor Kantar Media. La nivel național, televiziunea lui Sabastian Ghiță a câștigat 16.000 de persoane (o medie de 120.000 de telespectatori pe minut).

B1TV a ajuns la o adiență medie de 58.000 de persoane pe minut, cu 9.000 mai mare decât în luna mai. La nivel național, B1TV numără 86.000 de telespectatori, cu 12.000 mai mult decât în luna precedentă.

Realitatea TV a reușit un salt de 10.000 de orășeni în iunie (all day), atingând o audiență de 55.000 de telespectatori pe minut. Câștigul la nivel național a fost de 17.000 de persoane, adică 102.000 de telespectatori pe minut, peste audiența lui B1TV.

Cele patru televiziuni de știri au avut o cotă de vizionare cumultată de 14,76% în urban, cu 2,24 puncte procentuale mai mare decât în luna mai.