Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

BRD a ales să înceapă comunicarea în acest an printr-un musical cu mesajul „Îndrăznește să fii ce vrei să fii!”

Pentru al doilea an consecutiv, BRD și Leo Burnett România au lansat pe 1 ianuarie a.c., imediat după miezul nopții, un spot cu un mesaj de inspirație personală.
Maria - noul spot BRD. Foto - Razvan Cliza

Mesajul spotului „Maria” pentru BRD, semnat de Leo Burnett România și lansat în noaptea de Revelion, nu seamănă cu headline-urile sobre ale multor bănci românești.

Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer, Leo Burnett România: „Începutul de an este momentul fiecăruia de restart. De refresh, cu ambiții și visuri noi. Între atâtea planuri și alegeri de făcut, doar hotărârea este aceea care le poate duce la îndeplinire. Și acest lucru încearcă să transmită această campanie – să inspire să îți propui ceva pentru anul ce abia a început și apoi să îți urmezi acel plan. Nu poți ajunge prea departe dacă nici măcar nu ți-ai propus ceva. «D-ul» din BRD înseamnă dezvoltare. A venit momentul să însemne și dezvoltare personală.”

Stilul cinematografic, imagistica spectaculoasă în nuanțe roșu-oranj, inspirată din capodopera lui Baz Luhrmann, „Moulin Rouge”, coregrafia minuțioasă, toate sunt împletite în spotul „Maria”, sub bagheta regizorului Bruce Parramore, un specialist al musical-urilor.

Radu Olteanu, copywriter Leo Burnett România: „În ritmuri de bossa-nova și într-un decor glam, spotul dramatizează de fapt o temă serioasă și profundă – puterea de a alege cea mai bună variantă a noastră de a fi”.

VEZI AUDIENȚELE RADIOURILOR ÎN BUCUREȘTI!

Cozmin Ezaru – Senior Art Director, Leo Burnett România: „Este un proiect ce deja a devenit o tradiție. Ideea celei de-a doua campanii de imagine BRD-Groupe Société Générale ce se lansează pe 1 ianuarie este una simplă: într-o lume plină de oportunități, tu devii rezultatul propriilor tale alegeri. Iar la începutul anului, toată lumea vrea să schimbe ceva în viață și își fixează planuri. Așa că, alege ce vrei să fii și fii! Îndrăznește!”

Spotul o are protagonistă pe actrița Anca Florescu, pe care am văzut-o în „Și caii sunt verzi pe pereți” sau „Ceva bun de la viață”. În spot sunt dansatorii din echipa coregrafului Răzvan Mazilu și muzicieni de top din Bucharest Jazz Orchestra. Ana Odagiu, actriță și cântăreață, participantă la „Vocea României”, i-a împrumutat puternica voce personajului Maria.

Flavia Popa, Secretar general – BRD Groupe Societe Generale: „Ideea de musical se leagă de o experiență recentă a noastră din zona teatrului. BRD a ales să fie partenerul «West Side Story», unul dintre cele mai bune spectacole puse în scenă în ultimii ani în România, un spectacol sold out peste tot unde a fost prezentat – la Teatrul Odeon din București și la FITS Sibiu – cu o nouă generație de actori, extraordinar de talentată, în regia excelentă a lui Răzvan Mazilu. Succesul acestui spectacol a inspirat după aceea într-o oarecare măsură și demersurile noastre de comunicare, pentru că ne place și vrem să fim în pas cu o societate românească într-o schimbare profundă, condusă de o generație energică, neliniștită, dornică să schimbe lucruri și, la urma-urmelor, dornică să fie fericită, o generație față de care avem o responsabilitate importantă.”


Echipa Leo Burnett România:

Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer; Radu Olteanu – Senior Copywriter; Cosmin Ezaru – Senior Art Director; Ada Mușat – Copywriter; Alexandru Cristea – Art Director; Irina Becher – Creative & Business Development Director; Ioana Carp – Brand Communication Manager; Adela Sescu – Brand Communication Executive; Sorin Deleanu – Producer.

Echipa Producție:

Director: Bruce Parramore;

Co-director: Barbara Borkala;

Local Art Director: Camelia Tutulan;

Wardrobe Stylist: Rovena Andrei;

Producer Saga Film: Răzvan Cliza;

Compozitori: Andrei Ungureanu, Dragoș-Florian Crifca, Mihai Pop, Claudiu-Florian Purcărin;

Voce: Ana-Livia Odagiu;

Textieră:  Theea Eliza Miculescu;

Trompetiști: Clipa Radu, Arcus Alexandru, Cuni Padron Harvis;

Fotograf: Răzvan Cliza

Echipa BRD: Anca Dumitru – Communication Project Manager; Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii