Față de trimestrul anterior se observă o scădere a mediei tirajului tipărit cu aproximativ 0,41% și a tirajului vândut cu aproximativ 2,09%. Tirajul difuzat a înregistrat o creștere de aproximativ 1,38%.
Față de trimestrul similar al anului 2013 se constată o creștere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 7,38% și a tirajului difuzat cu aproximativ 7,75%. Tirajul vândut a înregistrat o scădere de aproximativ 15,1%.
„Click” are cel mai mare tiraj difuzat dintre toate ziarele naționale: o medie de 125.047 exemplare pe ediție. Pe locul secund se plasează „Libertatea”, cu o medie 71.744 exemplare pe ediție.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.