Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

BRAT lansează cursuri de pregătire practică pentru oamenii din industria de media și publicitate

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează o serie de cursuri de pregătire profesională care au ca obiectiv completarea cunoștintelor teoretice, dar mai ales adresarea problemelor pe care practicienii din industria de media și publicitate le întâlnesc în activitatea curentă, furnizând soluții și exemple pentru fiecare dintre acestea.
BRAT

În cadrul acestor cursuri, cei mai buni profesioniști din industria de media și publicitate vor pune la dispoziția cursanților, pe lângă informații teoretice, modele și soluții pentru probleme curente, validate de vasta lor experiență profesională.

Cursurile BRAT sunt concepute și construite în vederea scăderii impactului pe care îl are lipsa calificării profesionale în media și publicitate, ca o  continuare a eforturilor de susținere a industriei pe care asociația le desfășoară. Din acest motiv, cursurile de pregătire profesională sunt disponibile oricăror companii sau persoane interesate, indiferent de apartența lor la organizație.

Cursurile vor avea loc începând cu data de 14 aprilie 2016, cu o durată de o zi, și abordează pentru început 6 teme: vehiculele media și drepturile de autor, datele personale în afacerile online, studiul comportamentului consumatorului, lansarea și monetizarea produselor media online, peisajul presei scrise – tipărite sau online – pentru specialiștii din comunicare, cercetarea de piață și particularitățile studiilor de media.

Informații referitoare la tematica cursurilor, modalitatea de desfășurare și tarifele aferente sunt disponbile pe siteul BRAT, la adresa http://www.brat.ro/cursuri.

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii