FacebookTwitterLinkedIn

Informațiile sunt măsurate prin intermediul Studiului de Audiență și Trafic Internet încă de la lansarea studiului, în anul 2007.

Modificările tehnologice ale ultimilor ani, penetrarea dispozitivelor mobile și accesarea siteurilor cu ajutorul acestora, amplifică efortul de măsurare a vizitatorilor unui website, în timp ce măsurarea tehnică, cea a traficului înregistrat de un site (număr de browsere unice, vizite sau afișări) scade în relevanță. Eficiența comunicării prin mediul online este evaluată, ca și pentru alte medii, la numărul de persoane atinse, iar în noul context importanța datelor de audiență devine din ce în ce mai mare.

Este pentru prima dată când accesul la datele de audiență și profilele socio-demografice este public, beneficiarii SATI dorind să răspundă astfel interesului în creștere al industriei de publicitate, dar și a publicului larg, față de numărul de vizitatori, de oameni ce accesează siteurile.

Informațiile sunt prezentate într-un nou modul grafic intuitiv și facil de utilizat, în concordanță cu nevoile companiilor ce activează în mediul online: acces ușor și rapid la informație, posibilitatea de a face diverse comparații cu privire la performanțele siteurilor web evaluate în funcție de diverse grupuri țintă.

Prin facilitarea accesului la datele de performanță ale siteurilor web, măsurate corect, independent și profesionist, utilizând aceeași metodologie pentru toate siteurile măsurate, BRAT continuă eforturile de creștere a gradului de transparență și profesionalizare a acestei industrii. O data în plus beneficiarii SATI fac dovada unei industrii ajunse la maturitate și care înțelege că nu doar valoarea și importanța datelor pe care le deține, dar și importanța profesionalizării industriei în ansamblu.

Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) este singurul studiu din România care oferă pieței de media și publicitate informații complete cu privire la audiența, profilele socio-demografice și traficul pentru peste 220 dintre cele mai importante siteuri web, într-un mod transparent, după standardele și metodologiile selecționate și acceptate de industrie, asigurând în același timp compararea rezultatelor.

Participarea editorilor, a agențiilor și a clienților de publicitate la realizarea SATI precum și controlul exercitat de aceștia pe parcursul desfășurării studiului garantează credibilitatea și independența rezultatelor.

Rezultatele studiului SATI reprezintă etalonul pieței de publicitate în vederea tranzacționării spațiului publicitar pentru mediul online, în România.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).