Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

BRAT aduce îmbunătățiri serviciului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate”

Studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP) oferă, prin intermediul aplicației Media Monitor, informații detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfășurate în presa scrisă, radio, online și OOH, anunță Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
laptop

Venind în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor serviciului, BRAT adaugă două noi modalități de raportare automatizată în cadrul serviciului. Astfel, săptămânal și lunar, beneficiarii serviciului pot primi rapoarte predefinite ce conțin toate campaniile publicitare noi lansate în ultima săptămână, respectiv în ultima lună. Aceste noi caracteristici ale raportării completează sistemul de avertizare rapidă „Early Warning”, funcțional încă de la începutul serviciului, și care constă în semnalarea lansării unei campanii de publicitate într-un termen cât mai scurt de la lansarea acesteia.

Serviciul este disponibil pentru presa scrisă, radio și online și, încă de la implementare, caracteristica sa principală a fost aceea de a pune zilnic la dispoziția utilizatorilor rezultate de monitorizare complete și verificate pentru campaniile lansate în ziua curentă (print) sau în ziua anterioară (radio si online).

Prima livrare a rapoartelor săptămânale a avut loc marți, 12 mai 2015, iar prima livrare a rapoartelor lunare va avea loc la inceputul lunii iunie, pentru luna mai 2015.

Sistemul de avertizare rapidă poate fi accesat fără costuri suplimentare de către membrii BRAT beneficiari ai studiului MIP și de către orice altă companie în baza unui contract.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii