Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

LimeVoice |
|

Revoluția urbană – Lime, fenomenul care transformă orașul

Astăzi nu mai mergi cu trotineta, mergi cu Lime. Mai puțină aglomerație, mai puțină poluare, mai puțin zgomot – acestea sunt sunt principalele avantaje ale Lime, un serviciu care, folosit în mod responsabil, transformă infrastructură Bucureștiului.
 aboneaza-te
_MG_1608

Luca Mateescu, Operations Manager Lime România

Ce înseamnă Lime pentru București? Care sunt principalele realizari în România?

Aș răspunde cu ceea ce mi-a spus un prieten de curând – fun, mai mult timp pentru mine, fără trafic, fără să caut loc de parcare. Lime este un fenomen, asist din ce în ce mai des la discuții unde prietenii își dau indicații de tipul “vino acolo pe Victoriei, la nr. 35, unde vezi un Lime”. Astăzi nu mai mergi cu trotineta, mergi cu Lime.  În 7 luni de la lansare, am înregistrat sute de mii de călătorii, între acestea peste 200,000 au înlocuit folosirea automobilului. Trotinetele Lime sunt folosite zilnic de oameni de afaceri, de studenți sau doamne elegante. Am dovedit că micro-mobilitatea este o soluție pentru oraș. În acest sens, derulăm constant campanii prin care încurajăm testarea trotinetelor de către noi utilizatori – cititorii Forbes pot încerca gratuit un Lime pentru 10 minute folosind codul LIME4FORBES.

Ce planuri de extindere aveți? Vom vedea Lime în alte orașe?

Lime este mai mult decat un produs, este un serviciu. Obiectivul nostru este să convingem utilizatorul că poate, cu încredere, să renunțe la alte mijloace de transport și să opteze pentru micro-mobilitate. Acest lucru presupune garanția prezenței Lime la un maxim de 500 metri de locația în care un utilizator deschide aplicația. Focusul nostru este consolidarea afacerii din București,  prin asigurarea în permanență a unei flote și operațiuni adecvate, fiind fideli acestei promisiuni. Suntem însă foarte atenți la piața din România, în totalitatea ei, deoarece Lime este dedicat dezvoltării și expansiunii și vedem o oportunitate clară.

Care au fost cei mai importanți trei factori care au marcat evoluția industriei?

Sunt câțiva factori socio-economici care au influențat puternic această industrie – dezvoltarea zonelor urbane și migrația către orașe – fenomene care vin la pachet cu impact pozitiv dar și cu multe inconveniente, precum traficul intens și poluarea. Tehnologia și o penetrare puternică a smartphone-ului și a cardurilor bancare care facilitează utilizarea aplicațiilor mobile first. Și, nu în ultimul rând, o schimbare în mentalitate – dacă acum 30 de ani un profesor nu și-ar fi imaginat să meargă la școală pe o trotinetă electrică, acum este un fapt cât se poate de firesc.

De unde ar putea România să împrumute cele mai bune practici pentru industria în care activați?

În cadrul Lime, România este atat un exemplu de bune practici la nivel de eficiență operațională, rezultat al unei echipe extrem de dedicate în a promova micro-mobilitatea, cât și parte a unui sistem extrem de eficient de schimb de bune practici. Lime București este gestionat 100% de români, dar nu este singur, Lime Bucuresti funcționează în tandem cu Lime Varșovia, Lime Stockholm sau Lime LA. Suntem o echipă globală extrem de unită. Poziția noastră de lider mondial și prezența în peste 120 de piețe ne permite să generăm și să testăm idei în multiple piețe aproape instantaneu, evaluând cu mare acuratețe în sistem A/B testing, lansând numai produse care aduc valoare reală utilizatorului și care consolidează business-ul. Lime este un exemplu extraordinar de ceea ce se poate numi inteligență de grup, un efort global cu specific local.

Cum vă recrutaţi în condiţiile crizei de personal calificat şi cum creşteţi performanţa? 

Suntem competitivi la nivel de remuneratie, dar păstrăm un standard ridicat de selecție. A lucra pentru Lime sau a colabora cu noi (și aici mă refer la juiceri) este o responsabilitate foarte mare, deoarece, în calitate de lideri de piață, cu cele mai multe trotinete active pe străzi, avem obligația de a fi un exemplu în ceea ce privește siguranța și conduită civilizată. Ce promovăm în exterior, promovăm și în interior, printr-un sistem de selecție etapizat pentru juiceri și o structură de bonificație a angajaților în funcție de alinierea cu obiectivele companiei. Mai mult, a fi angajat Lime este o oportunitate de a îmbunătăți în mod constant serviciul, deoarece ascultăm toate atent feedback-ul și experimentăm soluții la fiecare din problemele ridicate de colaboratori.

Ce vă motivează să vă treziți în fiecare dimineață să faceți business în România?

Am avut ocazia de a lucra în multe piețe pană acum, însă ceea ce mă încântă acum este standardul înalt de performanță pe care îl putem atinge cu resursele locale. România este o piață dornică să adopte noile tehnologii. Cred că românii au o părere ușor distorsionată despre alți români. Sunt foarte mulțumit de modul de lucru și deschiderea de care am avut parte în discuțiile cu partenerii, cu autoritățile, cu cei care folosesc Lime. Există foarte mult spirit civic, iar România este, din multe puncte de vedere, o țară foarte civilizată.

Care sunt valorile Lime?

Lime pornește de la ideea simplă că orice comunitate merită acces la un sistem de mobilitate urbană inteligent și accesibil. Mai mult decât atât, Lime înseamnă viteză prin modul în care se dezvoltă în paralel cu ritmul și nevoile orașelor. Lime, la nivel global, a realizat 100M de curse în numai doi ani. Suntem aici să facem o schimbare socială imediată și de amploare. Una din cheile succesului este descentralizarea și deschiderea în ceea ce privește conversația la nivel local. Ascultăm cu atenție nevoile clienților din retail și ne adaptăm, dar demarăm și parteneriate corporate. Cei care doresc parteneriate ne pot contacta oricând la bucharestpartnerships@li.me. Promisiunea este să fim prezenți unde și când este nevoie de un Lime și întotdeauna deschiși la conversație.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii