Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

BrandVoice |
|

BrandVoice: Hotel Epoque şi conceptul new luxury

Luxul se redefinește: este din ce în ce mai mult despre poveste și experiențe autentice, și din ce în ce mai puțin despre prețiozitate și exces.
Diana Popescu

Diana Popescu, Owner & CEO Epoque Hotel Relais & Châteaux

 

  1. Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei dumneavoastră în acest an?

Epoque este un business boutique de cinci stele cu un concept unic pe piața locală, iar viziunea noastră de business se reflectă în strategia de dezvoltare pe termen lung. Obiectivele noastre vizează calitatea experienței de călătorie, gradul de personalizare al serviciilor și menținerea standardelor de excelență care ne-au consacrat. Parcursul Epoque de la lansare la maturitate a inclus realizarea unei destinații de lux complete – gastronomie, infrastructură de evenimente și SPA – precum și securizarea poziției de lider al segmentului boutique. În 2019 împlinim un an de când am aderat la Relais & Châteaux, cea mai prestigioasă asociație de ospitalitate din lume, fiind și primul hotel din România parte din asociație. Această înseamnă că Bucureștiul este acum pe harta  Relais & Châteaux, iar membrii comunității, turiști din întreagă lume care aleg în mod exclusiv proprietăți boutique pentru călătoriile lor și care sunt extrem de loiali brandului Relais&Chateaux, au început să includă România în topul destinațiilor europene de descoperit. Tot anul acesta am fost incluși și în colecția Condé Nast Johansens, Epoque fiind singurul hotel din România prezent în faimosul ghid al destinațiilor de lux publicat de Condé Nast.

  1. Care sunt principalele repere ale activității companei în primele luni ale anului? Cum au evoluat acestea comparativ cu anul trecut și care sunt estimările pentru întreg anul?

În primele 9 luni ale anului am avut o cifră de afaceri de 1.9 milioane EUR, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului 2018. Gradul de ocupare a rămas constant, dar RevPar, reperul cel mai important pentru un hotel ajuns la maturitate, a văzut o creștere de 18% față de anul trecut. Până la sfârșitul anului estimăm  o creștere totală de 20%, luând în considerare dezvoltarea componenței gastronomice și maximizarea RevPar.

  1. Care sunt previziunile privind activitatea companiei pe termen mediu?

Epoque își păstrează poziția de lider al segmentului luxury, iar în plus își va lua în serios rolul de reper formator al segmentului boutique. Ne dorim să rămânem inspirationali pentru oaspeții noștri, atât pentru cei care se întorc frecvent la Epoque, cât și pentru cei care vin în România pentru prima oară. Ca membri ai Relais & Châteaux, avem responsabilitatea de a promova caracterul și tradițiile ospitalității locale în sânul comunității de membri Relais&Chateaux. De asemenea, ne propunem să promovăm valorile Relais & Châteaux în țară noastră și să contribuim în mod real la creșterea gradului de conștientizare asupra ospitalității sustenabile, protejării patrimoniului cultural și a mediului. Relais & Châteaux promovează excelență dar și sustenabilitatea în ospitalitate, fiecare proprietate-membru punându-și amprenta asupra comunității din care face parte: hotelierii și chefii, deopotrivă, susțin și prioritizează producătorii și creatorii locali, iar experiențele pe care le propun oaspeților subliniază întotdeauna autenticul și specificul regional. Pe termen mediu și lung, Epoque se va dezvoltă în spiritul new luxury, pentru că luxul se redefinește acum pe coordonate diferite. Luxul devine din ce în ce mai mult despre poveste și experiențe unice, și din ce in ce mai puțin despre prețiozitate, exces și etichete rigide.

  1. Care au fost cei mai importanți trei factori care au marcat evoluția industriei în care activați?

Factorii hotărâtori ai ultimelor decade au fost, fără îndoială, creșterea fabuloasă a transportului aerian, digitalizarea și internetul. Acestea au schimbat atât modul de a face business, cât și obiceiurile de călătorie. Un alt factor esențial, însă mai subtil, care exprimă evoluția industriei, este impactul gen x și millennials asupra întregii societăți. Millenials iubesc mobilitatea, însă nu la nivel de timp liber sau hobby, precum generațiile anterioare, ci o integrează în ADN, face parte din viață lor, atât personală cât și profesională. În decurs de numai zece ani, călătoriile au devenit o expresie a personalității și a dinamicilor sociale, și o componentă importantă a modului de a lucra și a viziunii asupra work/life balance.

  1. Ce vă motivează să vă treziți în fiecare dimineață să faceți business în România?

Familia mea și sentimentul că am creat ceva frumos și durabil. Epoque este un success story nu numai din punct de vedere al performanțelor de business, dar și al recunoasterilor primite. Reputația brandului, feedbackul din partea oaspeților și a partenerilor din industrie, faptul că am rămas, an de an, în topul preferințelor tuturor celor care ne calcă pragul, toate acestea demonstrează că se poate face business independent în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii