Despre posturile TV tematice, într-un interviu cu Levente Málnay – SVP AMC Networks – Europa Centrală și de Nord
Levente Málnay este responsabil de managementul celor 16 brand-uri din portfoliul regional AMCNI. Absolvent de Harvard, și-a început cariera ca freelancer sportiv pentru Televiziunea de Stat Maghiară și a mai lucrat printre altele la HBO și MTV.
Forbes: Pe ce se concentrează AMC anul acesta, în România?
Levente Málnay: Extrem de competitiva piață TV oferă din ce în ce mai mult conținut premium, fix ceea ce definește succesul AMC de 10 ani încoace. AMC a însemnat întotdeauna conținut de calitate („Mad Men”, „Breaking Bad”) și original, produs de AMC Studios. În 2018, AMC România totalizează 9 seriale în premieră (ca „Fear the Walking Dead”, „The Terror”, „Humans”) – și seriile-documentar „Istoria secretă a benzilor desenate” și „James Cameron: Povestea științifico-fantasticului”.
Ce alte noutăți pregătiți pe final de an, pe AMC?
Vom difuza, în premieră, serialul „Stan Against Evil”, o comedie de groază apreciată de critici. Pentru 2019, pregătim sezonul 2 din „The Terror”, plasat în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial și axat pe un spirit amenințător.
Cum au arătat cifrele de audiență pentru AMC România până acum, în 2018?
Primele 6 luni au fost interesante și pline de provocări. Investiția în AMC și Filmcafe (am introdus lunar, pe ambele posturi, conținut premium) a dat roade, în România: ne-a crescut cu 60% cota de portofoliu de film, în rândul adulților de 18 – 49 de ani. În 2018, avem în jur de 300 de titluri noi („Harry Potter”, „Totul despre băieți”, „Epoca de gheață”). În fiecare an ne promovăm biblioteca de filme și chiar acum lansăm campania de toamnă axată pe diversitatea conținutului AMC.
La ce ne putem aștepta pentru posturile de desene animate din portofoliul AMCNI?
Și pentru Minimax și JimJam, strategia este să mizăm pe conținut nou și avem lunar seriale animate și pentru preșcoalari, în premieră. La finalul lui 2017, biblioteca Minimax s-a îmbogățit cu 700 de episoade DreamWorks, iar JimJam are, din vară, un nou design de brand, menit să reflecte conținutul de programe, care îmbină joaca și educația.
TV Paprika ne-a obișnuit cu o producție românească în fiecare an. Ce vedem în toamnă nou, pe post?
TV Paprika se deosebește de alte posturi similare prin formatele originale indispensabile, produse la nivel local. În vară, am avut sezonul 2 din „Gusturile Italiei cu Antonio Passarelli” și în octombrie începe „Ca la mama acasă – cu Patrizia Paglieri”, cu noua noastră vedetă locală, pentru care vom organiza și un eveniment de lansare.