Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Brandurile telecom nu-și permit nicio pauză de odihnă pe televiziuni

shutterstock_100958377.jpg
Săptămâna trecută, companiile de bunuri de larg consum (FMCG) au fost cele mai active în promovarea pe TV, potrivit analizei BPN Blog. Dar cele mai promovare branduri au aparținut operatorilor de telecomunicații. Încărcarea maximă cu reclame s-a menținut și în această perioadă pentru majoritatea televiziunilor

Cei mai harnici clienți publicitari pe micile ecrane, în perioada 13 – 19 mai a.c. au fost: Procter&Gamble (2.042 GRP’30all urban), Unilever (1.779), Kraft Foods (1.203), Studio Moderna (1.192) și producătorul de bere Heineken (1.185).

Dar topul celor mai promovate branduri este dominat de companiile de telecomunicații, care nu-și permit nicio „pauză de respirație”: Romtelecom (903 GRP’30all urban), Vodafone (838), Cosmote (689) și Orange (644). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Antena 1 a livrat clienților publicitari un vomul consistent de audiență față de rivalul Pro TV: 8.244 GRP’30 all urban, respectiv 6.359 GRP’30. Iar audiența furnizată de Antena 3 (3.888 GRP’30) s-a apropiat de Kanal D (4.126 GRP’30), care a rămas fără „Suleyman Magnificul”.

Canalul de știri România TV pare desprinsă de competitorii săi, B1 TV și Realitatea TV, furnizând pentru reclamele difuzate un volum de audiență de 1.466 GRP’30. B1 TV a livrat 1.122 puncte de audiență, în timp ce Realitatea TV, 1.053.

Pro TV continuă să sufere în primele două ore din prime time, asta datorită prețurile mari de publicitate, când încărcarea cu reclame a fost de 41% (orele 19:00 – 20:00) și 34% (orele 20:00 – 21:00). În rest, încărcarea televiziunilor cu publicitate atinge pragul de 100% (sold out), conform analizei BPN Blog.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii