Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Branduri la superlativ

Superbrands România a premiat brandurile cu cele mai bune perfomanțe în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding. În onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a opta ediție a galei a fost intitulată “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”.
Catalina Rousseau (Superbrands Romania)_Mariana Gheorghe_Steven Van Groningen

Au urcat pe scenă reprezentanții a 30 de branduri: Ariston, Bonduelle, Borsec, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Fashion Days, Garanti Bank, Gerovital, Head & Shoulders, Helpnet, Jidvei, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Karcher, Librăriile Humanitas, Medlife, Mega Image, Mobexpert, Nivea, Olympus, Orange, Provident, Radio Zu, Raiffeisen Bank și Visa, alături de lideri ai unor instituții precum Amcham, Artmark, Business Review și Junior Achievement.

Statutul de Superbrand este acordat pe criterii consacrate precum: calitate, integritate și încredere. Superbrand întărește poziția unui brand, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii şi partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputație impecabilă.

Reprezentanţii Superbrands onorează astfel comunitatea de afaceri şi liderii -conducători de companii multinaționale, antreprenori de succes sau lideri în alte domenii ce susțin dezvoltarea afacerilor. Este şi o apreciere a creativităţii și gândirii strategice a specialiștilor în marketing, branding sau comunicare, care dau viață brandurilor, construind reputația, bunul cel mai de preț în afaceri.

“Contribuția brandurilor de afaceri la capitalul de imagine al țării noastre este uriaș. Pentru Superbrands este un privilegiu să construiască un podium înalt pentru lideri și pentru modele de urmat, valori imbatabile, care fac România să meargă înainte, indiferent de vremuri”, spune Cătălina Rousseau, President & CEO BDR Associates și Country Manager, Superbrands România.

„În ciuda provocărilor din ultimii ani, brandurile ce primesc statutul de Superbrand anul acesta evidenţiază faptul că românii sunt mai atenți la nivelul de calitate al vieții față de acum 10 ani. Atenția față de calitatea produselor, tranziția priorităților de la consumerism la well-being, respectul față de comunitate dovedit de branduri, responsabilitatea și sustenabilitatea acestora sunt valori de care ţin cont consumatorii atunci când desemnează brandurile ce primesc statutul de Superbrand în România.”, declară Raluca Costache, Chief Executive & Managing Director Superbrands Programmes România.

Superbrandurile câștigătoare ale anilor care vor urma vor căuta resurse creative şi inspiraţie pentru dezvoltare, tocmai în relația pe care o au cu valorile și calitatea vieții.

Cea mai admirată personalitate în afaceri  

Gala a inclus trei momente de Recunoaștere Onorifică, dedicate omagierii liderilor, performanței, valorilor durabile și creativității. A urcat pe podium Mariana Gheorghe, CEO şi Preşedinte al directoratului OMV Petrom, desemnată de către Superbrands România drept cea mai admirată personalitate în afaceri în 2017, Laudatio fiind rostit de către Steven van Groningen, CEO Raiffeisen Bank, onorat cu același trofeu la ediția anterioară.

Echipa emisiunii “România, te iubesc!”, Știrile PROTV a primit recunoaștere onorifică pentru că de 10 ani scrie istorie în televiziune.

Din respect pentru aniversarea istorică a unui veac de la Marea Unire au fost celebrate, sub sloganul simbolic “100 Years, Centuries Ahead”, branduri centenare puternice care au învins în timp și au făcut istorie, continuând să domine segmente de piață sau stiluri de viață. Banca Națională a României, Borsec, Casa Capșa, CEC Bank, Pivnițele Rhein & CIE Azuga, Purcari, precum și Houbigant-Quelques Fleurs, un brand iubit și de către Regina Maria, au primit Diplome de Brand Centenar, care au fost înmânate de către Alteța sa Regală Principele Radu al României.

Organizaţia Superbrands operează în aproape 100 de ţări ale lumii, de peste 25 de ani şi stimulează dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor “Superbrands”.

Superbrands România este prezentă în România din 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii