Cautare




, Contributor

Evenimente |
|

Brandul românesc 5 to go deschide prima unitate internațională în Franța

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce care deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie).
RaduSavopol

Potrivit reprezentanților brandului românesc, planurile de extindere sunt, însă, la început de drum. În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța, printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

„Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business. Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Colaborarea celor de la 5 to go cu reprezentanții Donuterie a început în urmă cu un an și jumătate.

„În prezent, am ajuns la peste 100 de unități în care suntem parteneri. Am descoperit în acest timp sinergii la nivel de produse, dar și de viziune. Am făcut acest pas internațional fiind sigur că putem replica succesul național, de această dată la scară europeană”, a completat Dan Olteanu, fondator Donuterie.

În luna iulie, lanțul 5 to go va deschide alături de Donuterie o nouă unitate la Londra. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la finalul lui 2021.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii