Cautare




, Staff

SmallBusiness |
|

Brandul de biciclete Pegas iese pe piața europeană prin listarea pe Amazon

Brandul de biciclete românesc Pegas iese pe piața europeană prin listarea pe cinci marketplace-uri Amazon.
pegas2

Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia și Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piață europeană, iar implementarea unui proiect va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii.

„Am făcut teste în primele 6 luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășeste chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele cinci marketplace-uri europene Spania, Franta, Germania, Italia si Uk, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, a spus Andrei Botescu, CEO Pegas și cel care a reînviat acest brand.

Totodată, Pegas are în vedere creșterea numărului de magazine din țară, extinderea rețelei de distribuție internă și internațională și modernizarea constantă a gamei de produse. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel putin 10 magazine pe lânga cele existente, iar produsele brandului vor  ajunge în 400 de magazine și 5 lanțuri mari de retail, în timp ce 3 milioane de euro este valoarea unui proiect cu finanțare europeană care va asigura cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate la noi in tara.

În plus, din acest an, orice antreprenor poate achiziționa o franciză Pegas, câteva zeci de magazine urmând deja să se deschidă în acest sistem până la finalul lui 2018, atât în țară, cât și peste hotare.

Pe lângă creșterea numărului de modele și mărirea sectorului de distribuție, Pegas a dezvoltat primul sistem de smart bike sharing fără parcări din România, Ape Rider, pe care l-a și implementat în luna mai a acestui an, punând la dispoziția celor interesați 2000 de biciclete.

Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piață după 1989, pentru a reveni în 2012. Cu o investiție inițială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat acest brand.

Dacă în primul an de la lansare Pegas a vândut doar 500 de biciclete, acum a ajuns să vândă peste 25.000 de unități anual, iar cifra de afaceri a companiei a depășit 8 milioane de lei în 2017.

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii